آشنايي با ماشين ظرفشويي دوو مدل DDW-G1411 (بخش اول)

برترين اخبار و اطلاعات تخصصي لوازم برقي و خانگي ايران و جهان را در اين وبلاگ بيابيد

آشنايي با ماشين ظرفشويي دوو مدل DDW-G1411 (بخش اول)

۱۴۰ بازديد

 

اين روزها، خريد دستگاه هاي برقي خانگي به ويژه ماشين هاي ظرفشويي رواج زيادي پيدا كرده كه اين دستگاه نيز خود در ظرفيت هاي متفاوتي عرضه بازار لوازم خانگي شده است. daewoo يكي از ابر قدرت هاي بازار جهاني است كه با توليد ظرفشويي هايي در ظرفيت هاي 14، 12، 8 و 6 نفره توانسته رد پايي از خود بر جا بگذارد. ماشين ظرفشويي «DDW-G141» يكي از پرطرفدارترين و باكيفيت ترين محصولات اين شركت است كه با ظرفيت 14 نفره توانسته نشان يكي از پرحجم ترين ظرفشويي هاي اين شركت را به خودش اختصاص دهد. با توجه به تجربياتي كه از كار با اين دستگاه بدست آمده، مي تواند 160 تكه ظرف را در خودش جاي دهد و براي خانواده هاي پرجمعيت و شلوغ با آمد و رفت زياد مناسب مي باشد. ماشين ظرفشويي سيلور دوو علاوه بر اينكه اجازه مي دهد شما مدت زمان بيشتري را با مهمان هايتان صرف كنيد، همچنين به نسبت دستگاه هاي 12 نفره، مصرف آب و مواد شوينده بسيار كمتري دارد به طوري كه ميزان مصرف آب اين ظرفشويي فولادي در هر چرخه تنها 13 ليتر است و برچسب مصرف آن نيز +A مي باشد. 

 

يكي از مزيت هاي ديگر ظرفشويي 1411 دوو پايين بودن ميزان نويز توليدي حين شستشو است كه با وجود پروانه هاي سريع و قدرتمند، اين ميزان به 52 دسي بل رسيده و اين به سختي قابل شنيدن است. محل نگهداري اين ماشين ظرفشويي دوو مي تواند هر گوشه از آشپزخانه يتان باشد چرا كه با رنگ روشن و زيبايش جلوه خاصي به آشپزخانه مي بخشد و مجهز به پايه هاي محكم و قابل اطمينان است و اين خيال ميزبان را از تميز بودن و استحكام آن راحت مي سازد. مورد ديگر، برنامه هاي ظرفشويي هستند كه در اين دستگاه 6 عدد مي باشند و اجازه تنوع طلبي در شستشوي ظرفهايتان را به شما مي دهند. ماشين ظرفشويي نامبرده دوو به كمك صفحه نمايش LED توابع و برنامه هاي مورد نياز را جلوي چشمانتان ظاهر مي سازد؛ همچنين دكمه هاي كاربردي و خوش دست، كنترل پنل اين دستگاه را تشكيل داده اند.

 

طراحي و ساخت

اگر قصد خريد يك ماشين ظرفشويي را داشته باشيد، بدون شك پس از كارايي و برنامه ها، طراحي دومين گزينه در ملاك هاي انتخابتان خواهد بود؛ به همين خاطر، دوو در طراحي و شكل ظاهري ماشين ظرفشويي هايش كم كاري نمي كند. ظرفشويي DDW-G1411 در رنگ بسيار شيك سيلور و از نوع مبله طراحي شده است كه ابهت ويژه اي به آشپزخانه يتان مي بخشد. اين دستگاه به دليل ظرفيت 14 نفره كه دارد، جثه بزرگتري به نسبت دستگاه هاي كوچكتر به آن اختصاص داده شده كه اين نه تنها عيب به شمار نمي آيد بلكه زيبايي آشپزخانه يتان را تكميل خواهد كرد. بدنه ظرفشويي 1411 دوو از فلز ضدزنگ ساخته شده تا از خراب شدن در امان باشد، پس خيالتان از اين بابت راحت باشد؛ از طرفي ديگر درب اين ظرفشويي به كمك يك دستگيره بسيار خوش دست، به راحتي باز خواهد شد و تمام قسمت هاي داخلي آن از استيل ضدزنگ و ضدخش تشكيل شده اند.

صفحه نمايش و كنترل پنل از اجزاي جدانشدني ظرفشويي هاي دوو هستند. در اين ماشين ظرفشويي نيز شما مي توانيد بالاتر از دستگيره دكمه هاي كاربردي و نمايشگر مشكي رنگ را مشاهده كنيد كه مطمئنا در حين كار با دستگاه به كارتان خواهند آمد. اين دكمه ها شامل دكمه پاور، دكمه تنظيم تابع تاخير، تابع قفل كودك و ... مي باشند، البته با فعال سازي هر كدام از اين حالت ها و برنامه ها، چراغ نوتيفيكيشن آن روي نمايشگر چشمك زن يا روشن خواهد شد. 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.