امكانات ماشين ظرفشويي دوو مدل DDW-M1411 (بخش دوم)

برترين اخبار و اطلاعات تخصصي لوازم برقي و خانگي ايران و جهان را در اين وبلاگ بيابيد

امكانات ماشين ظرفشويي دوو مدل DDW-M1411 (بخش دوم)

۱۱۱ بازديد

 

شست و شو با نصف ظرفيت

همانطور كه در بالا نيز اشاره شد ظرفيت ماشين ظرفشويي دوو 14 نفره است، اما براي خانواده هاي كم جمعيت امروزي اين تعداد جز در موارد مهماني به طور كامل مورد استفاده قرار نمي گيرد. زماني كه تعداد ظروف شما كم است و مي خواهيد آنها را با ماشين ظرفشويي بشوييد، به راحتي مي توانيد از برنامه شست و شوي با نصف ظرفيت استفاده كنيد. در اين حالت ماشين در زمان شست و شو، ميزان ماده شوينده و ميزان آب مصرفي تا حد بسيار زيادي صرفه جويي مي كند و هزينه هاي برق مصرفي را نيز كاهش مي دهد.

 

دو سبد مجزا و جا دار

همان طور كه مي دانيد شما براي شست و شوي ظروف در ماشين هاي ظرفشويي آنها را در سبدهاي مخصوص ماشين قرار مي دهيد. اين سبدها بايد اندازه مناسبي داشته و براي ظروف مختلف جاي مشخصي داشته باشند. قرار گرفتن ظروف در جاي مشخص به صورت منظم و دقيق هم از شكستگي ظروف حين شست و شو جلوگيري مي كند و هم آنكه باعث مي شود هر ظرف به شكل دقيق و مناسبي شسته شود.

ماشين ظرفشويي دوو مدل DDW-M1411 داراي ۲ سبد مجزا و بسيار جادار است كه مي توانيد ظروف مختلف كثيف را داخل آنها چيده و ماشين را روشن كنيد. محل قرارگيري مشخص ظروف به شما اين امكان را مي دهد كه از سالم ماندن و شست و شوي كامل آنها خيالتان آسوده شود. همچنين سبدهاي ماشين ظرفشويي دوو مدل DDW-M1411 را مي توانيد به راحتي تغيير ارتفاع داده و براي قرار دادن ظروف بزرگ نيز از ماشين استفاده كنيد. در واقع با استفاده از اين ماشين ظرفشويي مي توانيد حتي بزرگ ترين قابلمه هاي كثيف را نيز بشوييد و از شست و شوي دستي آنها خودتان را آسوده كنيد.

 

مصرف آب و برق بسيار كم

برق و آب دو عامل اصلي و اوليه براي كار ماشين هاي ظرفشويي هستند. در صورتي كه ماشين ظرفشويي آب و برق زيادي را مصرف كند شما در پايان هر سال بايد هزينه زيادي براي آنها پرداخت كنيد. در اين صورت استفاده روزانه از ماشين نمي تواند يك انتخاب مناسب و قابل قبول باشد. ماشين ظرفشويي دوو مدل DDW-M1411 يكي از كم مصرف ترين ماشين هاي ظرفشويي موجود در بازار است. با وجود آنكه ظرفيت اين ماشين ظرفشويي چهارده نفره بوده و انتظار مي رود مصرف انرژي آن بالا باشد، اما اين دستگاه در هر چرخه شست و شو تنها ۱۱ ليتر آب مصرف مي كند. از طرف ديگر اين ماشين ظرفشويي داراي رده انرژي A است. اين رده به شما تضمين مي كند، برق مصرفي دستگاه بسيار كم بوده و حتي در صورت استفاده روزانه دستگاه نيازي به پرداخت هزينه هاي بالاي برق نخواهيد داشت.

 

كنترل پنل و صفحه نمايش

از ديگر ويژگي هاي ماشين ظرفشويي دوو مدل DDW-M1411 داشتن صفحه نمايش و پنل كنترلي در بالاي دستگاه است. اين پنل داراي دكمه هايي است كه كاملا مشخص بوده و به راحتي مي توانيد با استفاده از آن ها عملكرد برنامه را تعيين و كنترل كنيد. همچنين در قسمت بالايي ماشين ظرفشويي دوو يك صفحه نمايش به كار رفته است كه در هر مرحله از شست و شو مي توانيد اطلاعات لازم مانند زمان باقي مانده از شست و شو را مشاهده كنيد. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.