امكانات ماشين ظرفشويي دوو مدل DDW-M1411 (بخش سوم)

برترين اخبار و اطلاعات تخصصي لوازم برقي و خانگي ايران و جهان را در اين وبلاگ بيابيد

امكانات ماشين ظرفشويي دوو مدل DDW-M1411 (بخش سوم)

۱۴۴ بازديد

 

شست و شو بدون لرزش و با حداقل صداي ممكن

حتما بارها براي شما نيز پيش آمده است كه در زمان هايي كه مشغول استراحت هستيد صداي ماشين ظرفشويي يا لباسشويي مانع خواب و استراحتتان شود، اما مي توانيد در هر زمان با خيال راحت ماشين ظرفشويي دوو مدل DDW-M1411 را روشن كرده و حتي در آشپزخانه استراحت كنيد. اين ماشين ظرفشويي حين كار هيچ گونه لرزشي نداشته و صداي بسيار كمي نيز توليد مي كند. صداي توليدي ماشين ظرفشويي دوو مدل DDW-M1411 حين شست و شو تنها ۴۸ دسي بل است كه به هيچ وجه مزاحمتي براي سكوت و آرامش منزل ايجاد نخواهد كرد.

 

قابليت تاخير در شست و شو

در صورتي كه بخواهيد شست و شوي ظروف را به تعويق بياندازيد و يا زماني  كه در منزل نيستيد ماشين شست و شوي ظروف شما را آغاز كند، ماشين ظرفشويي دوو مدل DDW-M1411 با داشتن قابليت تاخير ۱ تا ۲۴ ساعت مي تواند به خواسته شما پاسخ مثبت دهد. در واقع به راحتي مي توانيد دستگاه را براي روشن شدن در زمان خاصي مشخص كرده و با استفاده از تاخير در شست و شو ماشين را در زمان مورد نظرتان روشن كنيد.

 

قفل كودك

ماشين ظرفشويي دوو مدل DDW-M1411 از نوع مبله بوده و دسترسي كودكان به آن بسيار راحت تر از انواع روميزي آن است، اما اصلا نگراني بابت آن نداشته باشيد. اين ماشين ظرفشويي با داشتن ويژگي قفل كودك آن را در برابر فشردن تمامي دكمه ها توسط فرزندتان محافظت كرده و مشكلي نه براي ماشين و نه كودك به وجود نخواهد آورد.

 

جمع بندي

ماشين ظرفشويي دوو مدل DDW-M1411 يكي از بهترين و كارآمدترين ماشين هاي ظرفشويي موجود در بازار است كه قيمتي بسيار مناسب دارد. اين ماشين ظرفشويي با داشتن ويژگي هايي مانند تاخير در شست و شو، شست و شو با نصف ظرفيت، دو سبد مجزا و قابل تنظيم، مصرف آب و انرژي بسيار كم، ظاهري بسيار مدرن و شيك، قفل كودك و غيره مي تواند يك انتخاب ايده آل و مناسب براي آشپزخانه شما باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.