مشخصات ماشين ظرفشويي دوو مدل DDW-G1413L

برترين اخبار و اطلاعات تخصصي لوازم برقي و خانگي ايران و جهان را در اين وبلاگ بيابيد

مشخصات ماشين ظرفشويي دوو مدل DDW-G1413L

۸۴ بازديد

 

ماشين ظرفشويي دوو مدل DDW-G1413L را مي توان از پرطرفدارترين و باكيفيت ترين محصولات اين شركت معرفي كرد كه با ظرفيت بالاي خود توانسته نشان يكي از پرحجم ترين دستگاه هاي شستشوي ظروف اين شركت را به خودش اختصاص دهد. اين دستگاه براساس كارايي كه دارد، مي تواند 160 تكه ظرف را در خودش جاي دهد و براي خانواده هاي پرجمعيت و شلوغ كه داراي مهماني ها و رفت و آمدهاي زياد مي باشند بسيار مناسب است. اين ماشين ظرفشويي دوو به نسبت ساير دستگاه ها از مصرف آب كمتري برخوردار مي باشد و هنگام شستشو مواد شوينده كمتري مصرف مي كند، به طوري كه در هر بار شستشوي كامل ظروف تنها 12 ليتر آب مصرف مي كند و همين امر باعث شده است كه بتواند برچسب رده بندي مصرف انرژي +A را نيز دريافت كند. يكي از مزاياي اين ماشين ظرفشويي 14 نفره اين است كه ميزان نويز توليدي آن در هنگام شستشو بسيار پايين مي باشد كه توانسته است صداي خروجي محصول را به 45 دسي بل كاهش دهد كه اين ميزان از صدا به سختي قابل شنيدن مي باشد.

 

اگر قصد خريد ماشين ظرفشويي باكيفيت و ارزان را داريد مي توانيد از محصول ظرفشويي دوو مدل DDW-G1413L استفاده كنيد كه بدون شك با استفاده از اين محصول كه در رنگ سيلور و از نوع مبله طراحي شده است، مي توانيد به آشپزخانه منزل خود ابهت ويژه و جلوه اي زيبا ببخشيد كه همه را مات و مبهوت زده كند. اين محصول داراي 6 برنامه متنوع براي شستشوي ظروف مي باشد كه به شما اين اجازه را مي دهد در هنگام شستشوي ظروف بتوانيد برنامه هاي متنوعي را انتخاب نماييد.

 

طراحي زيباي ظرفشويي 1413

ظرفشويي 1413 دوو علاوه بر طراحي زيبا و كاربر پسندي كه دارد، عملكرد مطلوب و كارايي عالي را نيز به شما ارائه خواهد داد. قابليت‌هاي موجود با طراحي مطلوب ادغام شده‌اند تا به راحتي از آن‌ها استفاده نموده و شستشوي كامل ظروف را شاهد باشيد. پنل نمايشگر LED ديجيتال بر روي اين محصول استفاده شده است و برنامه‌ي انتخاب شده و همچنين زمان باقي مانده شستشو را براي شما به نمايش خواهد گذاشت. وجود برنامه‌هاي متنوع بر روي اين بخش كمك مي‌كند تا تمامي تنظيمات را براي عالي ترين شستشو انجام دهيد. پايه‌هاي موجود بر روي ماشين ظرفشويي دوو 1413 قابليت تنظيم ارتفاع را دارند و اين امكان را به شما خواهند داد تا اين ظرفشويي را در آشپزخانه به حالت استاندارد در آوريد. عرض 60 سانتي متري اين محصول به شما كمك مي‌كند تا به راحتي آن را در مكان مورد نظرتان جاي دهيد.

 

صرفه جويي در مصرف انرژي با 1413 دوو

ماشين ظرفشويي دوو مدل 1413 در رده‌ي مصرف انرژي +A قرار گرفته است و در چرخه‌هاي متعدد شستشو، انرژي پاييني را مصرف مي كند و هم در مصرف آب و هم در مصرف انرژي صرفه جويي به عمل مي آورد. صداي توليد شده توسط اين مدل برابر 45 دسي بل است كه سكوت و آرامش را بر فضاي آشپزخانه شما حاكم خواهد كرد. در هر دوره از شستشو توسط اين ظرفشويي 13 ليتر آب مصرف مي شود كه با توجه به گنجايش 14 نفره‌ي آن بسيار مطلوب بوده و اين ميزان مصرف در صورت انتخاب تابع نيمه بار كاهش خواهد يافت.

 

شستشوي سريع در 1413 دوو

يكي از برنامه هاي موجود در ماشين هاي ظرفشويي و لباسشويي، شستشوي سريع (Quick wash) است. با استفاده از اين برنامه مي توانيد لباس ها و ظرف هاي كثيف را در مدت زمان بسيار كم بشوييد. مدت زمان شستشو با توجه به برنامه مي تواند متفاوت باشد، مثلا 15، 30 و يا 60 دقيقه. استفاده از اين برنامه براي زماني كه عجله داريد بسيار مناسب است كه موجب صرفه جويي در زمان و انرژي مي شود.

 

جمع بندي

ظرفشويي دوو در بازار به عنوان محصولي با كيفيت بالا و قيمت مناسب شناخته مي شوند. ظرفشويي مدل 1413 دوو كه داراي سه سبد و ظرفيت 14 نفره است خريداران زيادي را به سمت خود جذب مي كند. اگر قصد خريد ظرفشويي سه سبده با كيفيت بالا داريد و نمي خواهيد هزينه زيادي بكنيد بدون معطلي مدل 1413 دوو را انتخاب كنيد چرا كه هرگز از خريد خود پشيمان نخواهيد شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.