تلويزيون ال جي 43up7550pvg

برترين اخبار و اطلاعات تخصصي لوازم برقي و خانگي ايران و جهان را در اين وبلاگ بيابيد

تلويزيون ال جي 43up7550pvg

۲۰ بازديد

در تلويزيون ال جي 43UP7550 كنترل هوشمند كاهش نور و الگوريتم جبران پيكسل ، كنتراست را براي تصاوير تاريك بهتر بهبود مي بخشد. و محتواي HDR با تنظيمات روشنايي اصلاح مي شود كه صحنه هاي تاريك را به صحنه هايي با كنتراست ، جزئيات و عمق رنگي خيره كننده تبديل مي كند. از سال 2020 …

تلويزيون ال جي 43up7550pvg https://titr-news.ir/2021/12/lg-tv-43up7550pvg/ تيتر نيوز Thu, 16 Dec 2021 07:50:27 0000 اخبار كسب و كار عمومي https://titr-news.ir/?p=17417 در تلويزيون ال جي 43UP7550 كنترل هوشمند كاهش نور و الگوريتم جبران پيكسل ، كنتراست را براي تصاوير تاريك بهتر بهبود مي بخشد. و محتواي HDR با تنظيمات روشنايي اصلاح مي شود كه صحنه هاي تاريك را به صحنه هايي با كنتراست ، جزئيات و عمق رنگي خيره كننده تبديل مي كند. از سال 2020 …

در تلويزيون ال جي 43UP7550 كنترل هوشمند كاهش نور و الگوريتم جبران پيكسل ، كنتراست را براي تصاوير تاريك بهتر بهبود مي بخشد. و محتواي HDR با تنظيمات روشنايي اصلاح مي شود كه صحنه هاي تاريك را به صحنه هايي با كنتراست ، جزئيات و عمق رنگي خيره كننده تبديل مي كند. از سال 2020 به بعد ، بيشتر شركت ها تلويزيون هاي خود را براي بازي هاي رايانه اي بهينه كرده اند تا افرادي كه مي خواهند بازي هاي تلويزيوني انجام دهند راضي كنند.

چندين ويژگي مهم به تلويزيون 43UP7550 اضافه شده است تا اين مدل را به الگويي تبديل كند كه ال جي از HDMI نسخه 2 در اين نسخه استفاده كرده است ، اطلاعات انتقال از كنسول بازي به تلويزيون با سرعت بسيار سريعتر و بازي از طريق تلويزيون. خيلي بهتر كار ميكنه از طرف ديگر ، LG شما را در انجام تغييرات و تنظيمات آزاد گذاشته است و با قرار دادن چندين گزينه براي تنظيمات صفحه ، اين امكان را براي شما فراهم كرده است كه بهترين تنظيمات را در تلويزيون براي محيط بازي اعمال كنيد.

پرسش خود را در مورد محصول مطرح نماييد

با پشتيباني از دستيار صوتي ال جي LG Voice Search مي توانيد به جستجوي صوتي بپردازيد و يا با فرمانهاص صوتي خود تلويزيون را كنترل كنيد. فناوري Intelligent Voice Recognition با تشخيص صدا به شما امكان مي دهد به شكلي خصوصي تر به مديريت صوتي تلويزيون اقدام كنيد.

به كمك برنامه هاي پخش محتواي انلاين Apple TV و Netflix ميتوانيد به شكل نامحدود به طيف گسترده اي از سرگرميها مانند فيلمها، مستندات، مسابقات ورزشي زنده و … شركت معتبرال جي، تلويزيون 75 اينچ ال جي Nano80از فناوري و تكنولوژي هاي روز دينا بهره مي برد و با بهترين تجهيزات طراحي شده است.

اين تلويزيون ال جي يكي از بهترين تلويزيونها براي اجراي بازيهاي گرافيك بالا به شمار مي آيد. تلويزيون الجي مدل 50UP7550 به فناوري هوش مصنوعي و پردازنده چهارهسته‌اي مجهز است. به آساني و بدون پشت سر گذاشتن مراحل پيچيده به خدمات و محتواي تلويزيون دسترسي داشته باشيد.

تلويزيون الجي مدل 50UP7550 داراي قابليت Bluetooth Surround Ready نيز مي باشد. و شما مي توانيد دو بلندگوي بيسيم بلوتوثي را به تلويزيون متصل كرده و صداي فراگيري را در اختيار داشته باشيد. مجموعه درگاه‌هاي اين مدل از دو پورت HDMI، يك پورت USB، قابليت Bluetooth ، خروجي صوتي ديجيتال، ورودي RF تشكيل شده‌اند.تلويزيون الجي 50UP7550 به آخرين نسخه سيستم عامل WebOS مجهز شده است.

ريموت كنترل جادويي Lg

گيرنده ي ديجيتالي نيز كانال‌هاي تلويزيوني و راديويي را در اختيارتان قرار داده و از خريدن آن به صورت جداگانه شما را معاف مي سازد. يك هفته س دارم استفاده ميكنم كانالهاي داخلي رو با كيفيت فوركي نشون نميده پايين تره. علاوه براين تلويزيون UP7550 ال جي از سري تلويزيون هاي بهره مند از فناوري ALLM است كه سرعت عملكردي فوق العاده اي به بازي هاي شما مي دهد. با اين فناوري مي توانيد عملكردي سريع تر در هنگام بازي هاي اكشن داشته باشيد.

براكت ديواري تلويزيون ثابت

ال جي در اين تلويزيون از ويژگي هاي صوتي فوق العاده اي استفاده كرده است كه متناسب با آن صدا به صورت چند بعدي انتشار مي يابد. شما اگر به صدايي بيشتر نياز داشته باشيد مي توانيد در كنار تلويزيون از ساندبار استفاده كنيد كه براي اين منظور ورودي و خروجي هاي منحصر به فرد اتخاذ شده است.

تلويزيون 43 اينچ ال جي مدل 43UP7550 يكي از با كيفيت ترين محصولات برند ال جي ميباشد كه امروزه طرفداران زيادي دارد. ورزش و خصوصا فوتبال، طرفداران بسيار زيادي را داشته و به همين دليل توجه خاصي به اين موارد مي شود. كمپاني هاي توليد تلويزيون نيز تمام تلاش خود را در راضي نگه داشتن اين افراد به خرج داده اند. ال جي نيز دست آوردهاي زيادي در اين باره داشته و مي تواند هر سليقه اي را كاملا راضي نگه دارد و بيشترين طرفداران را به خود جلب نمايد.

اين تلويزيون با توجه به قابليت‌هايي كه از خود ارائه داده است توانسته در ميان توليدات 2021 رتبه‌ي خوبي را به خود اختصاص دهد و توجه مشتريان را به سمت خود جلب نمايد. با وجود قابليت 4K Upscaler مي‌توانيد تمام محتواهاي مورد علاقه خود را با كيفيت بالا مشاهده كنيد زيرا اين فناوري تصاوير را ارتقا مي‌دهد بنابراين حتي محتواهاي با رزولوشن پايين نيز تقويت پيدا مي‌كنند و با كيفيت بالا پخش خواهند شد.

تلويزيون 49UK6500 ال جي به شما اين امكان را مي دهد كه تصاوير واقعي از دنياي واقعي را با كيفيت ultra hd تماشا كنيد. اين تلويزيون 2018 ال جي مدل UK650PVA با ابعاد 43اينچي، مناسب سالن‌هاي نسبتاً كوچك است. فروشگاه اينترنتي ميهن كالا با سابقه‌اي چندين ساله در عرصه فروش اينترنتي، چند سالي است كه راه و رسم جديدي را در فروش اينترنتي كالاي ديجيتال به كار بسته است.

پردازشگر A5 Ai 4k و كيفيت تصوير استثنايي

فناوري صوتي AI Sound و تكنولوژي Simultaneous Audio Output جهت بهبود خروجي صدا. تلويزيون سوني X85J سايز 55 اينچ يكي از تلويزيون هاي 2021 سوني مي باشد. سوني امسال در نحوه نوشتن مدل هاي خود تجديد نظر كرده و حالا شما شاهد مدل هاي كوتاه تر و منطقي تري هستيد.

پردازنده 4 هسته اي الفا 5 مدل α5 AI Processor 4K در تلويزيون 43UP7550 به كار رفته است تا با پردازش سريع و كارامد الگوريتمهاي صدا و تصوير بالاترين كيفيت صوتي و بصري را هنگام مشاهده فيلم، مسابقات ورزشي، بازي كردن و … عمده فناوريهاي موجود در بهبود كيفيت براي اجرا نيازمند اين پردازنده قدرتمند هستند. با وجود اين پردازنده و امكانات هوش مصنوعي اين تلويزيون بسيار فراتر از ال اي دي هاي معمولي عمل مي كند.

همچنين در كنار اين ها فناوري Dolby Digital نيز صدايي بسيار با كيفيت را در اختيار شما قرار مي دهد. تلويزيون ال جي 43UP7550 براي حذف نويز تصاوير از پردازنده ي 4 هسته اي استفاده كرده است. اين پردازنده Quad Core Processor 4K نام دارد كه كنتراست تصاوير را ارتقا مي دهد و نويز تصاوير را از بين مي برد.

خريد و قيمت تلويزيون  43 اينچ الجي مدل 43up7550pvg

در ادامه به بررسي و مقايسه تلويزيون UP7550 با ساير مدل هاي موجود مي پردازيم. هوش مصنوعي داخلي ريموت جادويي دسترسي به انواعي از خدمات تلويزيون را امكان پذير ساخته است. از كليد ميانبر برنامه‌ها براي دسترسي به برنامه مورد نياز خود مي‌توانيد استفاده كنيد. از جذاب‌ترين امكانت اين تلويزيون جديد بدون ترديد پشتيباني از دستورات صوتي را مي‌توان نام برد. در حقيقت بدون دخالت دست مي‌توانيد تلويزيون اسمارت 43UP7550 را از طريق صداي خود كنترل كنيد.

يكي از قابليت هاي جذابي كه يك تلويزيون دارد فناوري بازي و برنامه هاي آن است و اين تلويزيون فناوري هايي دارد كه سرعت بازي را افزايش مي دهد و نيز كيفيت تصاوير را بالا مي برد. در تلويزيون ال جي فناوري NanoCell با رنگ هاي خالص كه از طريق فناوري NanoCell خلق شده اند دنياي مجازي را كامل مي كند كه از واقعيت پيشي مي گيرد.

علاوه بر اين ، ويژگي هاي مختلف بازي مانند تأخير ورودي كم ، HDMI 2.0 و HGiG به شما امكان مي دهد از يك دنياي مجازي از گرافيك بهبود يافته در زمان واقعي لذت ببريد. با داشتن پورت هاي HDMI مي توان كنسول هاي بازي و دستگاه هاي خارجي از جمله كيس كامپيوتر را به آن وصل كرد و بازي ها را با رنگ هاي زنده تري ببينيد. تلويزيون الجي مدل 50UP7550 از جديدترين مدل هاي ساخته شده ي كمپاني الجي در سال 2021 مي باشد .صفحه نمايش تلويزيون ال جي بر پايه كيفيت تصوير ۴K مي باشد.

قابليت هاي Simultaneous Audio Output و LG Sound Sync امكان اتصال بي سيم(بلوتوث) به سيستم صوتي جانبي مانند ساندبار و پخش صدايي هماهنگ را فراهم مي كنند. همچنين مي توان دو عدد بلندگوي بلوتوثي ال جي را به تلويزيون وصل كرده و از صدايي فراگير برخوردار شد. اين تلويزيون اسمارت به كمك سيستم عامل ال جي WebOs 6.0 قابليتهاي متعددي فراهم نموده است.

حتي مي توان تلويزيون را با موبايل كنترل نمود(به كمك برنامه هوشمند LG ThinQ). ريموت كنترل جديد ظاهري بهتر با قابليتهاي كاربردي تري دارد و به كمك ميانبرهاي خود دسترسي راحت و سريعي ايجاد كرده است. همچنين مي توان از فروشگاه محتواي ال جي به طيف متنوع و گسترده اي از برنامه ها دسترسي داشته و برنامه هاي مورد نياز را دانلود و نصب نمود.

پردازنده همچنين نور صفحه را تنظيم مي كند؛ در محيطي تاريك كه نور كم است پردازنده روشنايي صفحه را پايين مي آورد و در محيطي همانند روز كه روشنايي بيشتر است، پردازنده نور صفحه تلويزيون را بالا مي برد. وجود اين قابليت باعث شده تا نور صفحه نمايش مطابق با روشنايي اتاق تنظيم شود و اين عملكرد به صورت خودكار انجام مي شود كه نياز به تنظيمات دستي و دخالت شما ندارد. يكي از نقاط قوت در تلويزيون4K ال جي 43UP7550 پردازنده ي تصوير ان است كه سبب ميشود تلويزيون در نمايش تصاوير و صدا ها بي عيب و نقص عمل كند.

پردازنده ي مورد استفاده در اين مدل از نوع Quad Core Processor 4Kاست. اين پردازنده با حذف نويز ها از صدا و تصوير سبب ميشود تصاوير و رنگ ها با كيفيت بهتري به نمايش در ايند و كنتراست تصوير افزايش يابد.كيفيت صدا و تصوير در اين تلويزيون بهبود ميابد و شما قادر خواهيد بود حتي تصاوير كم كيفيت را با كيفيت بالا مشاهد كنيد. پورت هاي ارتباطي تلويزيون امكاني براي تعامل تلويزيون با دستگاه هاي اطراف مي باشد.

منبع :دوزين كالا مرجع فروش تلويزيون
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.