قيمت تلويزيون ال جي 65NANO86 سايز 65 اينچ صفحه نمايش 4k

برترين اخبار و اطلاعات تخصصي لوازم برقي و خانگي ايران و جهان را در اين وبلاگ بيابيد

قيمت تلويزيون ال جي 65NANO86 سايز 65 اينچ صفحه نمايش 4k

۱۴ بازديد

قيمت و مشخصات تلويزيون 65 اينچي LG 65NANO86 يكي از محبوب ترين مدل ها توسط سامسونگ در سال 2021 عرضه شد تلويزيون ال جي 65NANO86 ديا در واقع مي توان گفت كه اين سري مدل جديد NANO86 است كه در سال 2020 توليد شده است. با كمال تعجب ، سامسونگ تصميم گرفت تلويزيون نانوسل خود …

قيمت تلويزيون ال جي 65NANO86 سايز 65 اينچ صفحه نمايش 4k https://titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-ال-جي-65nano86-سايز-65-اينچ-صفحه-نم/ تيتر نيوز Wed, 13 Oct 2021 13:38:45 0000 اجتماعي اخبار مشاغل استان ها اقتصادي بين الملل عمومي https://titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-ال-جي-65nano86-سايز-65-اينچ-صفحه-نم/ قيمت و مشخصات تلويزيون 65 اينچي LG 65NANO86 يكي از محبوب ترين مدل ها توسط سامسونگ در سال 2021 عرضه شد تلويزيون ال جي 65NANO86 ديا در واقع مي توان گفت كه اين سري مدل جديد NANO86 است كه در سال 2020 توليد شده است. با كمال تعجب ، سامسونگ تصميم گرفت تلويزيون نانوسل خود …

قيمت و مشخصات تلويزيون 65 اينچي LG 65NANO86

تلويزيون 65 اينچي LG 65NANO86

يكي از محبوب ترين مدل ها توسط سامسونگ در سال 2021 عرضه شد تلويزيون ال جي 65NANO86 ديا در واقع مي توان گفت كه اين سري مدل جديد NANO86 است كه در سال 2020 توليد شده است. با كمال تعجب ، سامسونگ تصميم گرفت تلويزيون نانوسل خود را در سال 2021 بدون تغيير و همانند سال گذشته نامگذاري كند.

در اين قسمت نگاهي به اندازه تلويزيون 65 اينچي كه به صورت خلاصه 65NANO86 ناميده مي شود مي اندازيم و اندازه آن را به صورت كامل و كامل براي شما عزيزان توضيح مي دهيم. تلويزيون LG 65NANO86 از فناوري نانوسل براي ساختن صفحه استفاده كرده است كه باعث مي شود اين تلويزيون كيفيت تصوير بالاتري نسبت به تلويزيون هاي LED معمولي داشته و تصاوير را به شكل جذاب تري در اختيار بيننده قرار دهد. امئو

اگر نگاه كنيد خريد تلويزيون 2021 شما و مي خواهيد جديدترين مدل هاي همه شركت هاي بزرگ مانند سامسونگ ، ال جي ، Hisense ، شيائومي و سوني را با هم ببينيد. قسمت هاي تلويزيوني و دسته بندي هاي تلويزيوني 2021 را از طريق منوي موجود در سايت مشاهده كنيد.

كيفيت صداي اين تلويزيون نيز بسيار خوب است ، زيرا از سيستم صوتي دو كاناله براي انتقال صدا به اين مدل استفاده شده است. طراحي ظريف اين تلويزيون را نمي توان ناديده گرفت و ضخامت كوچك آن دو برابر شد و كيفيت دكوراسيون داخلي خانه را بهبود بخشيد و قابليت نصب بر روي ديوار را دارد كه مي توان از آن به عنوان يك هنر بسيار زيبا در تلويزيون استفاده كرد.

رابط كاربري اين محصول از سيستم عامل محبوب WebOs استفاده مي كند كه قادر است طراحي بسيار كارآمد و متنوعي را در اختيار كاربران خود قرار دهد. تلويزيون LG 65NANO86 داراي يك مرورگر وب است كه به كاربران امكان مي دهد در اينترنت جستجو كرده و محتواي مورد نياز خود را در اينترنت جستجو كنند. براي بهبود بيشتر كيفيت تصوير اين محصول ، از فناوري Ultra Luminance استفاده شده است كه وظيفه آن نمايش مناطق روشن تصوير به صورت واضح تر است.

طراحي زيبا در تلويزيون LG 65NANO86

قيمت و خريد تلويزيون ال جي 65NANO86

تلويزيون ال جي 65NANO86 طراحي زيبا و منحصر به فردي دارد. اين تلويزيون بسيار نازك است و براي نصب روي ديوار مناسب است و دكوراسيون خاصي به منزل شما مي بخشد. پيدا كردن مطالب مورد نظر خود را آسان تر و سرگرم كننده تر كنيد.

همچنين داشتن يك پايه در وسط تلويزيون باعث افزايش قدرت و دوام تلويزيون مي شود و مي توانيد بدون نگراني و ارتعاش تلويزيون را روي ميز بگذاريد و از تماشاي نمايش يا فيلم مورد علاقه خود لذت ببريد.

كيفيت تصوير در تلويزيون LG 65NANO86 2021

شرح و بررسي دقيق تلويزيون 65 اينچي LG 65NANO86

كيفيت تصوير تلويزيون و فناوري به كار رفته در آن براي طراحان و توليدكنندگان مختلف تلويزيون مهم است و سازنده با بالا بردن سطح تلويزيون خروجي ، آنچه مي تواند انجام دهد تا رضايت كاربران را جلب كند. تشكيل.

استفاده از فناوري نانو سلول در ساخت صفحه نمايش تلويزيون ال جي 65NANO86 اين به تلويزيون امكان مي دهد رنگ هاي بيشتري را در خروجي نمايش دهد و بنابراين تصويري كه به كاربر ارائه مي دهد واضح تر و جذاب تر است. از فناوري HDR براي افزايش محتواي تصوير اين تلويزيون استفاده مي شود. اين فناوري از دو فناوري HLG و HDR10 PRO پشتيباني مي كند.

در واقع استفاده از فناوري HLG به تلويزيون اين امكان را مي دهد كه رنگ هاي استفاده شده در تصاوير را تا حد زيادي افزايش دهد و تصويري دلپذير و واضح را در اختيار كاربر قرار مي دهد. اين كانال همچنين از برنامه هاي جالبي براي طرفداران فيلم ها و سريال ها استفاده كرده است كه لذت تماشاي فيلم را براي بينندگان افزايش مي دهد.

اين ويژگي با عنوان FilmMaker شناخته مي شود ، كه به تصاويري كه از تلويزيون پخش مي شود اجازه مي دهد تا دقيقاً مانند مخاطبي كه فيلمساز و كارگردان در نظر گرفته اند ، به دست آورند. نور پس زمينه اين تلويزيون از فناوري Edge LED استفاده مي كند و همچنين از Local Dimming براي كنترل روشنايي و بهبود كنتراست تصوير استفاده شده است.

تلويزيون 65 اينچي LG NANO86 از پنل IPS استفاده مي كند و همچنين زاويه ديد رايگان را براي كاربر فراهم مي كند ، به اين معني كه بيننده مي تواند در هر موقعيت و زاويه تلويزيون بدون آسيب رساندن به وضوح و كيفيت تصوير باشد. مي توانيد نتايج را ببينيد.

كيفيت صدا در تلويزيون 65 اينچي LG NANO86

قيمت و خريد تلويزيون 65 اينچي LG NANO86

تلويزيون ال جي داراي سيستم صوتي و كانال ارتباطي 20 وات است كه صدايي با كيفيت بالا را در اختيار كاربران خود قرار مي دهد. يكي از ويژگي هاي اين تلويزيون Ultra Surround و Dolby Atmos است كه صدايي با كيفيت و كامل را براي شما پخش مي كند. تلويزيون ال جي داراي فناوري تنظيم صوتي AI است كه صدا را با توجه به محيط خود تقويت و تقويت مي كند.

اين تلويزيون همچنين قابليت اتصال بلندگو به تلويزيون از طريق بلوتوث را دارد و از بلندگوهاي WiSA پشتيباني مي كند كه صدايي قدرتمند و با كيفيت را به شما ارائه مي دهد. با استفاده از سيستم كاهش نويز ، سر و صدا را در مكالمات كاهش دهيد. روشنايي صداي راه رفتن را افزايش مي دهد.

پردازنده تلويزيون 65 اينچي LG NANO86

شرح و بررسي دقيق تلويزيون LG NANO86 ، اندازه 65 اينچ

يكي از قدرتمندترين و منحصر به فردترين دستگاه هايي كه اغلب در تلويزيون هاي مختلف استفاده مي شود پردازنده است. پردازنده تلويزيون كيفيت اجزاي مختلف تلويزيون از جمله تصوير و صدا و كنتراست تصوير و همچنين طيف رنگي قابل نمايش بر روي تلويزيون را تا حد زيادي بهبود مي بخشد و كاربر مي تواند تصاوير با كيفيت و با كيفيت بالا را در خروجي مشاهده كند.

تلويزيون LG 65NANO86 از پردازنده تصوير α7 Gen4 4K استفاده مي كند كه از هوش مصنوعي و همچنين الگوريتم هايي مانند تجزيه و تحليل عميق براي ترسيم فوري تصاوير و نمايش آنها در نتيجه پس از بهبود كيفيت استفاده مي كند.

از جمله فناوري هايي كه با بهبود كيفيت تصوير اين تلويزيون از طريق پردازش مواد پشتيباني مي شود ، مي توان به ويژگي AI Picture اشاره كرد كه كيفيت تصوير توليد شده به دليل فضاي داخلي در حال پخش را بهبود مي بخشد. و همچنين با استفاده از AI تشخيص صدا نوع و محتواي پخش شده در تلويزيون ، و صداي پخش شده در تلويزيون بلافاصله با توجه به آن محتوا تنظيم مي شود.

به عبارت ديگر ، صدايي كه در تلويزيون پخش مي شود با محتوايي كه به تلويزيون منتقل مي شود مطابقت دارد. اگر كيفيت تصاوير ضبط شده پايين و غير ضروري باشد ، با استفاده از ويژگي اي به نام AI Upscaling 4K ، كيفيت اين تصاوير به كيفيت 4K ارتقا مي يابد ، بنابراين كاربر نگران تصاوير نخواهد بود و تصاوير هميشه با بالاترين كيفيت باشد نتيجه ظاهر مي شود.

عملكرد تلويزيون هوشمند LG 65NANO86

قيمت و خريد تلويزيون هوشمند 65NANO86

تلويزيون ال جي داراي سيستم عامل Webos است كه برنامه هاي متنوعي را در اختيار كاربران خود قرار مي دهد. اين تلويزيون داراي 4 پورت HDMI و 3 پورت USB است كه مي توانيد از طريق USB به فلش مموري داخلي يا هارد ديسك خارجي خود دسترسي پيدا كنيد. با تلويزيون ال جي ، مي توانيد دستگاه هاي هوشمند خود مانند لپ تاپ ، تبلت و تلفن هاي هوشمند را از طريق Wi-Fi و بلوتوث به تلويزيون متصل كرده و از تماشاي آن لذت ببريد.

تلويزيون ال جي 65NANO86 اين يك ويژگي به نام هشدار ورزشي دارد كه به شما امكان مي دهد زمان شروع و پايان و رويدادهاي مهم يك رويداد ورزشي را مشاهده كنيد ، حتي اگر به جاي ديگري نگاه كنيد ، رويدادهاي مربوطه را به شما نشان مي دهد. اهميت بازي. با استفاده از فناوري LG ThinQ مي توانيد از تلفن همراه خود براي جستجوي شبكه هاي مورد علاقه خود و كنترل تلويزيون از راه دور استفاده كنيد.

منبع : قيمت تلويزيون ال جي 65NANO86 سايز 65 اينچ صفحه نمايش 4k

منبع :دوزين كالا مرجع فروش تلويزيون
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.