قيمت تلويزيون ال جي 50NANO80 سايز 50 اينچ، 4k نانوسل

برترين اخبار و اطلاعات تخصصي لوازم برقي و خانگي ايران و جهان را در اين وبلاگ بيابيد

قيمت تلويزيون ال جي 50NANO80 سايز 50 اينچ، 4k نانوسل

۱۹ بازديد

قيمت و مشخصات تلويزيون ال جي 50NANO80 نانوسل اندازه 50 سانتيمتر از جمله مدلهاي اصلي عرضه شده توسط ال جي در سال 2021 ، مي توان مدل NANO80 را نام برد كه با نام كامل NANO80VPA نيز شناخته مي شود. در واقع ، اين مدل جديد سري NANO80VNA است كه در سال 2020 ساخته شده …

قيمت تلويزيون ال جي 50NANO80 سايز 50 اينچ، 4k نانوسل https://titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-ال-جي-50nano80-سايز-50-اينچ،-4k-نانو/ تيتر نيوز Thu, 14 Oct 2021 09:48:34 0000 اجتماعي اخبار مشاغل استان ها اقتصادي بين الملل عمومي https://titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-ال-جي-50nano80-سايز-50-اينچ،-4k-نانو/ قيمت و مشخصات تلويزيون ال جي 50NANO80 نانوسل اندازه 50 سانتيمتر از جمله مدلهاي اصلي عرضه شده توسط ال جي در سال 2021 ، مي توان مدل NANO80 را نام برد كه با نام كامل NANO80VPA نيز شناخته مي شود. در واقع ، اين مدل جديد سري NANO80VNA است كه در سال 2020 ساخته شده …

قيمت و مشخصات تلويزيون ال جي 50NANO80 نانوسل اندازه 50 سانتيمتر

تلويزيون نانوسل 50 اينچ ال جي 50NANO80

از جمله مدلهاي اصلي عرضه شده توسط ال جي در سال 2021 ، مي توان مدل NANO80 را نام برد كه با نام كامل NANO80VPA نيز شناخته مي شود. در واقع ، اين مدل جديد سري NANO80VNA است كه در سال 2020 ساخته شده است. اين تلويزيون در اندازه هاي مختلف ساخته شده است كه ما قصد داريم در اين قسمت ببينيم تلويزيون ال جي 50NANO80 او فرا خوانده مي شود تا جنبه هايي را كه نشان داده است براي شما عزيزان در نظر بگيرد و توضيح دهد.

اين تلويزيون براي داشتن كيفيت تصوير بهتر از تلويزيون هاي LED معمولي ، از فناوري نانوسل در ساختن صفحه اي استفاده كرده است كه تصوير را به شكل جذاب تري براي كاربر نمايش مي دهد.

همچنين براي پردازش بهتر تصوير در اين مدل ، از پردازنده چهار هسته اي استفاده مي شود كه از طريق پردازش تصوير كيفيت محصول را افزايش مي دهد و به كاربر اجازه مي دهد برنامه مورد نظر را روي صفحه مشاهده كند.بالاترين سطح و استاندارد ممكن.

تلويزيون ال جي 50NANO80 از پنل VA براي صفحه نمايش خود استفاده مي كند ، اما زاويه ديد بسيار وسيعي را ارائه نمي دهد ، به اين معني كه ممكن است كاربران از نظر جنبه هاي مختلف كيفيت تصوير را كمي از دست بدهند و نتايجي را كه شما مشاهده نخواهيد كرد. راه حل. اين تلويزيون از كيفيت صداي مناسبي برخوردار است و با محلول مناسب ، كه از توان 20 وات در محصول استفاده كرده است ، صدا را به شنونده منتقل مي كند.

اگر نگاه كنيد خريد تلويزيون 2021 شما مي خواهيد جديدترين مدلهاي همه شركت هاي بزرگ مانند سامسونگ ، ال جي ، Hisense ، شيائومي و سوني را با هم ببينيد. قسمت هاي تلويزيوني 2021 و دسته بندي هاي تلويزيوني را از طريق منوي موجود در سايت مشاهده كنيد.

سيستم عامل WebOs براي رابط كاربري اين تلويزيون استفاده مي شود كه مي تواند ويژگي هاي مختلفي را در اختيار كاربران خود قرار دهد. تلويزيون ال جي 50NANO80 همچنين از IoT پشتيباني مي كند كه به شما امكان مي دهد ساير دستگاه هاي خانه هوشمند را كنترل كنيد. اين تلويزيون داراي طراحي كوچك زيبا و شيك است و علاوه بر اينكه در جاي خود قرار مي گيرد ، به راحتي بر روي ديوار نيز نصب مي شود.

كيفيت تصوير در تلويزيون LG 50NANO80

قيمت و خريد تلويزيون نانوسل 50 اينچي LG 50NANO80

تلويزيون ال جي 50NANO80 او براي بهبود كيفيت تصاوير خود ، از فناوري به نام Nanocell در طراحي صفحه استفاده كرد. در واقع فناوري نانوسل از نانوذرات براي فيلتر كردن رنگ هاي مختلف استفاده مي كند ، به طوري كه اين فناوري رنگ هاي رنگي و تيره را فيلتر كرده و رنگ هاي جذاب و شفاف را براي مخاطب در محصول به نمايش مي گذارد.

همانطور كه مي دانيد ، هرچه اندازه صفحه تلويزيون در خروجي بزرگتر باشد ، تصاويري كه در خروجي نمايش مي دهد جذابيت بيشتري دارد و بيشتر شبيه تصوير واقعي است.

براي اين منظور ، تلويزيون 50 اينچي LG NANO80 از فناوري Wide Color Gamut استفاده مي كند ، كه مي تواند طيف رنگي قابل نمايش در تلويزيون را به ميزان قابل توجهي افزايش دهد و همچنين از فناوري Billion Rich Color ، در حدود يك ميليارد رنگ استفاده مي كند. مي توان آن را به روش هاي ديگر ارائه كرد. در تلويزيون ، و تركيب اين دو جنبه باعث مي شود تصويري كه در محصول به مخاطب ارائه مي شود حاوي رنگ هايي باشد كه بسيار شبيه به رنگ هايي است كه در طبيعت ديده مي شود.

اين مدل همچنين داراي حالت FilmMaker است كه براي علاقمندان فيلم ويژگي فوق العاده اي است و تصوير مورد نظر فيلمساز را به كاربر نشان مي دهد. كيفيت تصوير توليد شده توسط اين تلويزيون 4K است و همچنين داراي وضوح 2160 38 3840 پيكسل است كه به ارتفاع پيكسل اجازه مي دهد تا عمق زيادي به خروجي تصوير بدهد.

در اين مدل از فناوري Local Dimming براي افزايش كنتراست تصوير خروجي HD استفاده شده است و از قابليت HDR نيز براي بهبود فضاي داخلي تصوير كه از فرمت HLG و HDR10 PRO پشتيباني مي كند ، استفاده شده است.

سري تلويزيون ال جي 50NANO80 2021

شرح و بررسي دقيق تلويزيون 50 اينچي LG 50NANO80

تلويزيون ال جي داراي طراحي زيبا و كاربردي است كه توجه بسياري را به خود جلب كرده است. اين تلويزيون داراي سطح پاييني است كه تمركز شما را بر روي پخش داخل راحت تر از تلويزيون مي كند. ديوارها مناسب شما هستند و دكوراسيون خاصي به منزل شما مي بخشند. همچنين ، تلويزيون ال جي داراي دو سوكت در دو طرف است كه به شما اين امكان را مي دهد تا تلويزيون را بدون هيچ نگراني روي ميز بگذاريد و از تماشاي برنامه ها يا فيلم هاي مورد علاقه خود لذت ببريد.

پردازنده تلويزيون نانوسل 50 اينچي LG NANO80

قيمت و خريد تلويزيون نانوسل 50 اينچي LG 50NANO80

تلويزيون هايي كه از فرمت هاي جداگانه استفاده مي كنند از كيفيت تصوير و صداي بهتري نسبت به تلويزيون هايي كه از فرمت هاي جداگانه استفاده نمي كنند برخوردارند و حتي كنتراست تصاوير نمايش داده شده در آن تلويزيون بيشتر است. تلويزيون ال جي 50NANO80 از يك پردازنده چهار هسته اي به نام Quad Core 4K Processor استفاده مي كند.

اگر تصاوير به دست آمده كم و ناخوشايند باشند ، كيفيت اين تصاوير با استفاده از ابزاري به نام 4K Upscaling به كيفيت 4K ارتقا مي يابد. در واقع مي توان گفت با استفاده از اين ويژگي ، كاربر هيچ نگراني از كيفيت پايين تصوير نخواهد داشت و بالاترين كيفيت تصوير را به او مي دهند.

يك صفحه نمايش بسيار جالب كه در تلويزيون سري 50 اينچي LG NANO80 قرار دارد AI Brightness Control نام دارد كه خروجي نور روي صفحه را با نور محيط كنترل مي كند. ميزان نور محيط به طور خودكار استفاده مي شود و نور پارچه با توجه به نور محيط تنظيم مي شود. به عنوان مثال ، هنگامي كه يك نمايش سياه روي تلويزيون پخش مي شود ، روشنايي صفحه كاهش مي يابد تا جزئيات بيشتري به بيننده تصوير داده شود.

كيفيت صدا در تلويزيون LG NANO80 ، اندازه 50 اينچ

شرح و بررسي دقيق تلويزيون LG NANO80 ، اندازه 50 اينچ

تلويزيون ال جي 50nano80 داراي سيستم صوتي 2 كاناله با توان خروجي 20 وات است كه صدايي با كيفيت بالا را به شما ارائه مي دهد. اين تلويزيون داراي فناوري خروجي صدا يكپارچه است كه مي تواند صدا را همزمان از اره و تلويزيوني كه پخش مي كنيد پخش كند و وضوح و كيفيت صدا را بهبود بخشد.

تلويزيون ال جي داراي دو بلندگو است كه مي تواند از طريق بلوتوث و بي سيم از طريق بلوتوث Surround Ready و فناوري LG Sound Sync به تلويزيون متصل شده و صداي عميق تري را به شما ارائه دهد. داراي سيستم كاهش نويز است كه تا حد امكان نويز اضافي را كاهش داده و صداي ملايم تري را براي شما پخش مي كند.

تلويزيون هوشمند ال جي 50NANO80

قيمت و خريد تلويزيون هوشمند 50NANO80

تلويزيون ال جي داراي سيستم عامل Webos است كه برنامه ها و برنامه هاي مختلفي را در اختيار كاربران خود قرار مي دهد. يكي از ويژگي هاي جذاب اين تلويزيون Sound Share است كه به شما امكان مي دهد تلفن بلند خود را به تلويزيون و محتواي مورد نظر خود متصل كنيد. مشاهده در صفحه بزرگتر. اين تلويزيون داراي 4 درگاه HDMI و 2 درگاه USB است كه مي توانيد با استفاده از كابل USB از داخل فلش مموري يا هارد اكسترنال خود استفاده كنيد.

همچنين تلويزيون ال جي 50NANO80 اين دستگاه داراي Voice Intelligence و فناوري جستجوي صوتي LG مي باشد كه به شما اين امكان را مي دهد تا كار خود را با مكالمه انجام دهيد. با استفاده از اين تلويزيون ، مي توانيد از Wi-Fi و بلوتوث در دستگاه هاي هوشمند خود مانند لپ تاپ ، رايانه لوحي و تلفن هاي هوشمند استفاده كنيد. به تلويزيون خود متصل شويد و برنامه ها يا فيلم هاي مورد علاقه خود را در صفحه بزرگتر مشاهده كنيد.

منبع : قيمت تلويزيون ال جي 50NANO80 سايز 50 اينچ، 4k نانوسل

منبع :دوزين كالا مرجع فروش تلويزيون
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.