جزئيات بازگشايي مدارس از شنبه آينده/دانش آموزان مشمول حضور در مدارس

برترين اخبار و اطلاعات تخصصي لوازم برقي و خانگي ايران و جهان را در اين وبلاگ بيابيد

جزئيات بازگشايي مدارس از شنبه آينده/دانش آموزان مشمول حضور در مدارس

۹ بازديد

سخنگوي وزارت آموزش و پرورش جزئيات و مراحل بازگشايي مدارس در ماه نوامبر را اعلام كرد. عليرضا كمرايي در گفت وگو با دنياي 77وي در اين زمينه گفت: در آنلاين ماه شاهد بازگشايي تدريجي مدارس روستايي و عشايري بوديم. همچنين ، مجوزهاي فعاليتهاي گروهي و دانش آموزان ابتدايي براي آشنايي معلمان و محيط مدرسه صادر …

جزئيات بازگشايي مدارس از شنبه آينده/دانش آموزان مشمول حضور در مدارس https://d77.ir/جزئيات-بازگشايي-مدارس-از-شنبه-آينده-دا/ Sat, 16 Oct 2021 00:27:09 0000 جامعه و خانواده https://d77.ir/جزئيات-بازگشايي-مدارس-از-شنبه-آينده-دا/ سخنگوي وزارت آموزش و پرورش جزئيات و مراحل بازگشايي مدارس در ماه نوامبر را اعلام كرد. عليرضا كمرايي در گفت وگو با دنياي 77وي در اين زمينه گفت: در آنلاين ماه شاهد بازگشايي تدريجي مدارس روستايي و عشايري بوديم. همچنين ، مجوزهاي فعاليتهاي گروهي و دانش آموزان ابتدايي براي آشنايي معلمان و محيط مدرسه صادر …

سخنگوي وزارت آموزش و پرورش جزئيات و مراحل بازگشايي مدارس در ماه نوامبر را اعلام كرد.

عليرضا كمرايي در گفت وگو با دنياي 77وي در اين زمينه گفت: در آنلاين ماه شاهد بازگشايي تدريجي مدارس روستايي و عشايري بوديم. همچنين ، مجوزهاي فعاليتهاي گروهي و دانش آموزان ابتدايي براي آشنايي معلمان و محيط مدرسه صادر شد. مدارس فني و حرفه اي و مدارس حرفه اي مجاز به برگزاري و بازگشايي دوره هاي مهارت هاي فردي و كارگاه ها بودند.

وي افزود: براي ماه نوامبر برنامه هايي براي بازگشايي مدارس شهري به دليل گسترش شرايط بهداشتي و توسعه واكسيناسيون در كشور و حتي ايمن سازي دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

سخنگوي وزارت آموزش و پرورش درباره بازگشايي مدرسه واكسيناسيون دانش آموزان شرط بازگشايي مدرسه نبود ، اما با پيشرفت اين روند ، محيط بهتري ايجاد خواهد شد. وي گفت كه در نيمه اول ماه نوامبر ، تعداد معدودي از مدارس شهري شلوغ كه وضعيت آنها ارزيابي شده است ، برخي از فعاليت هاي خود را شخصاً آغاز خواهند كرد.

كمرايي افزود: در نيمه دوم آبان ماه به بقيه مدارس ديگر مي رسيم. در اين راستا ، ما اين فرصت را داريم كه مجدداً وضعيت را ارزيابي كرده و در صورت لزوم ، مجوزها را تجديد نظر كرده يا صدور آنها را تسريع كنيم ، كه به وضعيت كلي كشور و روند توسعه واكسن باز مي گردد.

وي ادامه داد: اميدواريم بر اساس مدل و هماهنگي كه در دهه سوم آبان با وزارت بهداشت داشته ايم ، مدارس بزرگ ما برخي از فعاليت هاي خود را به صورت خصوصي و مدارس كوچك همه فعاليت هاي خود را به صورت خصوصي ارائه دهند. آموزش با كيفيت..

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.