قيمت مانيتور شيائومي ۳۴ اينچ- مناسب جهت گيمينگ كيفيت تصوير UHD .

برترين اخبار و اطلاعات تخصصي لوازم برقي و خانگي ايران و جهان را در اين وبلاگ بيابيد

قيمت مانيتور شيائومي ۳۴ اينچ- مناسب جهت گيمينگ كيفيت تصوير UHD .

۲۳ بازديد

قيمت و مشخصات مانيتور 34 اينچي Mi Curved Gaming شيائومي شيائومي فعاليت هاي خود را بر روي بخش توليد گوشي هاي هوشمند متمركز كرده است ، اما به دليل استقبال زياد مشتريانش ، فعاليت هاي خود را در زمينه ساير محصولات هوشمند گسترش داده است. اين برند مانيتورهاي شگفت انگيزي را بر اساس نياز كاربران …

قيمت مانيتور شيائومي ۳۴ اينچ- مناسب جهت گيمينگ كيفيت تصوير UHD . https://titr-news.ir/2021/10/قيمت-مانيتور-شيائومي-۳۴-اينچ-مناسب-جهت/ تيتر نيوز Thu, 14 Oct 2021 01:42:57 0000 اجتماعي اخبار مشاغل استان ها اقتصادي بين الملل عمومي https://titr-news.ir/2021/10/قيمت-مانيتور-شيائومي-۳۴-اينچ-مناسب-جهت/ قيمت و مشخصات مانيتور 34 اينچي Mi Curved Gaming شيائومي شيائومي فعاليت هاي خود را بر روي بخش توليد گوشي هاي هوشمند متمركز كرده است ، اما به دليل استقبال زياد مشتريانش ، فعاليت هاي خود را در زمينه ساير محصولات هوشمند گسترش داده است. اين برند مانيتورهاي شگفت انگيزي را بر اساس نياز كاربران …

قيمت و مشخصات مانيتور 34 اينچي Mi Curved Gaming شيائومي

مانيتور گيمينگ منحني Mi 34 اينچي شيائومي

شيائومي فعاليت هاي خود را بر روي بخش توليد گوشي هاي هوشمند متمركز كرده است ، اما به دليل استقبال زياد مشتريانش ، فعاليت هاي خود را در زمينه ساير محصولات هوشمند گسترش داده است. اين برند مانيتورهاي شگفت انگيزي را بر اساس نياز كاربران مختلف طراحي و به فروش مي رساند. در اين بخش ، برنامه ريزي مي كنيم مانيتور 34 اينچي شيائومي بياييد نگاهي به مدل Mi Curved Gaming بياندازيم و موارد مورد علاقه آن را براي ما توضيح دهيم.

اين مانيتور يك محصول حرفه اي است كه توسط شيائومي ايجاد شده است و براي دوستداران بازي انتخاب خوبي است. اين مانيتور همچنين داراي زيباترين طراحي است و با هر نوع الگويي در خانه سازگار است. كيفيت تصوير توليد شده توسط مانيتور UHD است كه مي تواند تصاوير را با جزئيات باورنكردني ارائه دهد.

اگر نگاه كنيد خريد تلويزيون 2021 شما مي خواهيد جديدترين مدلهاي همه شركت هاي بزرگ مانند سامسونگ ، ال جي ، Hisense ، شيائومي و سوني را با هم ببينيد. قسمت هاي تلويزيوني 2021 و دسته بندي هاي تلويزيوني را از طريق منوي موجود در سايت مشاهده كنيد.

نرخ تازه سازي اين مانيتور 144 هرتز است كه زمان ورودي را كاهش مي دهد و به شما اجازه مي دهد تا در چهار ميلي ثانيه وارد بازي شويد. اين دو ويژگي در كنار هم ، تصوير بازي را براي كاربر شفاف و صاف مي كند و لذت بخش ترين تجربه را در انجام بازي دارد.

ساير عملكردهاي اصلي مورد استفاده در اين مانيتور شامل توانايي كنترل رنگ آبي است كه تا حد امكان از آسيب چشم جلوگيري مي كند.

Xiaomi Mi Curved Gaming بر كيفيت تصوير نظارت مي كند

قيمت و خريد مانيتور 34 اينچي Mi Curved Gaming شيائومي

كيفيت تصوير مهمترين چيز براي مانيتور است كه براي مشتري مهمتر است ، بنابراين سازندگان اين محصول سعي كرده اند از جديدترين و بزرگترين فناوري براي افزايش رضايت كاربر استفاده كنند.

مانيتور 34 اينچي شيائومي سري Mi Curved Gaming از كيفيت تصوير روي صفحه استفاده مي كند و داراي وضوح تصوير 1440 در 3440 پيكسل است كه تراكم پيكسلي بالاترين كيفيت تصوير را براي كاربر نشان مي دهد.

روشنايي استفاده شده در اين محصول 300 نيت است كه مي تواند جزئيات رنگ و تصوير محصول را در اختيار كاربر قرار دهد. در اختيار كاربر قرار مي دهد. اين به معناي يك نمايش رايگان است كه لزوماً نيازي به كاربر در مقابل مانيتور ندارد ، اما در هر زاويه اي كه مانيتور را قرار دهيد مي تواند نتيجه را بدون آسيب رساندن به وضوح و كيفيت تصوير روي صفحه مشاهده كند.

مانيتور 34 اينچي Xiaomi MI Curved Gaming از فناوري AMD FreeSync Premium پشتيباني مي كند. استفاده از اين فناوري به ما اين امكان را مي دهد كه هنگام انجام بازي هاي رايانه اي كمترين تاخير و به اصطلاح ترك خوردگي تصوير را داشته باشيم ، به طوري كه بيننده بدون هيچ سر و صدا و مشكلي تصوير را به وضوح و صاف مي گيرد.

سيستم رنگي در Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 2021

توضيحات و بررسي دقيق مانيتور 34 اينچي Mi Curved Gaming شيائومي

هرچه مانيتور رنگ بيشتري نشان دهد ، يا به عبارت ديگر ، رنگ بيشتري در محصول مشاهده كند ، تصوير واقع بينانه تري در اختيار مخاطبان قرار مي دهد كه لذت كاربر را از برنامه محصول افزايش مي دهد.

مانيتور 34 اينچي شيائومي MI Curved Gaming Monitor مي تواند 16.7 ميليون رنگ را روي صفحه نمايش دهد ، كه نشان مي دهد رنگ هاي زيادي توسط اين مانيتور نمايش داده مي شود ، بنابراين رنگ هاي استفاده شده در محصول همان رنگ هاي طبيعي است. و به كاربر حس واقعيت دلپذير را مي دهد.

رنگ بندي به كار رفته در اين مانيتور D نام دارد كه عمق و جزئيات مربوط به تصوير موجود در محصول را به بيننده مي دهد و اين حس را به كاربر القا مي كند كه گويي در واقع آن را زندگي مي كند. نمايش بي نظير است.

جدايي در تلويزيون 34 اينچي شيائومي

قيمت و خريد تلويزيون 34 اينچي شيائومي

مانيتور 34 اينچي Xiaomi MI Curved Gaming از ويژگي بسيار جالبي به نام Split پشتيباني مي كند. عملكرد اصلي اين فناوري اين است كه به شنونده اجازه مي دهد تا كارهاي مختلف را با فضاي داخلي متفاوت روي صفحه به طور همزمان انجام دهد.

طراحي اين مانيتور خميده و وضوح تصوير 21: 9 است كه به كاربر اجازه مي دهد صفحه را به چندين قسمت تقسيم كرده و كارهاي مختلف را با Do your screen انجام دهد. در واقع ، اين ويژگي مي تواند زمان و زمان زيادي را براي مخاطب ذخيره كند و در نتيجه ، كاربر زمان زيادي براي انجام چند كار ندارد.

از ويژگي استفاده كنيد مانيتور پاييني 34 اينچي Blue Light شيائومي

توضيحات و بررسي تلويزيون 34 اينچي شيائومي

استفاده از اين مانيتور بالا باعث مي شود بازي هاي رايانه اي براي طرفداران بسيار سرگرم كننده باشد و اين مي تواند طرفداران و علاقه مندان به بازي را براي ساعت ها بازي كند و در نتيجه فشار زيادي روي چشم ها وارد مي شود. ، و حتي ساعت ها خيره شدن به مانيتور مي تواند به چشم آسيب برساند.

براي اين منظور ، خالق مانيتور 34 اينچي شيائومي سري MI Curved Gaming Monitor از يك صفحه نمايش بزرگ به نام Low Blue Light استفاده كرد كه به نور آبي ساطع شده از مانيتور فيلتر مي كند و از آسيب چشم جلوگيري مي كند. در حقيقت ، با فيلتر كردن نور آبي ، كمترين نور مضر به چشم بيننده منتقل مي شود ، و در نتيجه ، چشم ها وقتي ساعت ها به مانيتور خيره مي شوند ، كمتر خسته مي شوند.

منبع : قيمت مانيتور شيائومي ۳۴ اينچ- مناسب جهت گيمينگ كيفيت تصوير UHD .

منبع :دوزين كالا مرجع فروش تلويزيون
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.