تلويزيون 4k ال جي 65up7550pvg

برترين اخبار و اطلاعات تخصصي لوازم برقي و خانگي ايران و جهان را در اين وبلاگ بيابيد

تلويزيون 4k ال جي 65up7550pvg

۱۴ بازديد

در حال حاضر فروشگاه اينترنتي دوزين كالا يكي از به‌روزترين فروشگاه‌هاي اينترنتي در بانه و سرتاسر ايران است. دوزين كالا با شعار «تجربه چندمين خريد» سعي مي‌كند كه با ارائه بهترين خدمات هميشه مشتريان خود را راضي نگه دارد. تلويزيون ال جي 65UP7550 از طراحي منحصر به فرد و بينظيري برخوردار است.

ديزاين شيك و مدرن اين تلويزيون نگاه هر بيننده اي را به سوي خود مي كشاند. نمايشگر تلويزيون توسط فريم باريكي احاطه شده و جذابيت خاصي به آن داده است. ضخامت تلويزيون كم در نظر گرفته شده و در كنار فريم ظريف آن هارموني زيبايي پديد آورده است.

صداي دالبي ديجيتال و Dts با تلويزيون 55 اينچ Up7550

از جمله قابليت نويني كه در تلويزيون هاي جديد ال جي به چشم مي خورد Sports Alert مي باشد كه با فعال كردن آن و اتصال تلويزيون به اينترنت شما را از نتايج مسابقات ورزشي مطلع مي سازد. بدين گونه كه اگر در حال تماشاي سريال مورد علاقه خود از كانال ديگري باشيد، از طريق نوتيفيكيشن در پايين صفحه اعلان هايي را دريافت خواهيد كرد كه حاوي گل هاي زده هر تيم يا زمان به پايان رسيدن مسابقه است.

از طريق LG Sound Sync نيز مي‌توانيد ساندبار ال جي را به تلويزيون متصل كنيد و صداي قدرتمندتري را در اختيار داشته باشيد. همچنين جا دارد به وجود فناوري Image Enhancing نيز اشاره شود كه به لطف حضور آن تصاوير بهبود پيدا مي‌كنند و در بهترين حالت ممكن به معرض ديد گذاشته مي‌شود. بنابراين هر صحنه با بافت‌هاي طبيعي و جزئيات ريز و دقيق در اختيار شما قرار داده خواهند شد.

تلويزيون ال‌جي مدل 65up7550 بهترين تلويزيون گيمينگ ارزان قيمت

از آن جايي كه تلويزيون up7550 جزو مدل هاي ارزان قيمت بازار است نه رفرش ريت 120 هرتز دارد و نه از HDMI 2.1 پشتيباني مي كند. براي خريد تلويزيون گيمينگ بايد قيمت بيشتري بپردازيد و اگر بهترين مدل را بخواهيد تلويزيون ال جي C1 اولين و آخرين انتخاب تان خواهد بود. با استفاده از اين تكنولوژي در تلويزيون ال جي UP7550 از تمام محتواي مورد علاقه خود لذت مي بريد .

همچنين مي داند كي ، كجا و چگونه صدا را بهبود بخشد ، صداي فراگير مجازي را براي يك تجربه غوطه وري و سينمايي ايجاد مي كند. در اينكه ال‌جي يكي از برترين توليد كنندگان تلويزيون است كه شكي نيست اما جالب است بدانيد كه بخشي از محبوبيت محصولات اين برند بلاواسطه به طراحي آن‌ها مرتبط است. اگر با اين ذهنيت به تلويزيون ال‌جي 65UP7550 نگاه مي‌كنيد كه متوجه تغييري محسوس در سبك طراحي آن باشيد بهتر است بي خيال شويد.

تلويزيون ال جي مدل up7550 از دو بلندگوي دو كاناله با توان خروجي صداي 20 وات برخوردار است، فناوري هايي را كه سازندگان ال جي براي رسيدن به صدايي پرتوان در اين مدل گنجانده اند؛ شامل Dolby Atmos و Clear Voice مي باشند. اين فناوري ها كه هر كدام نقشي را برعهده گرفته و با همكاري هم صدايي پرتوان و بي آلايش را به سمع وجودتان مي رسانند. فناوري Al sound pro نيز صدا را با توجه به محتواي در حال پخش پخش مي كند، تا شما نهايت لذت را از آن ها دريافت كنيد.

انتظارات خود از كيفيت تصوير تلويزيون را به فناوري‌هاي پيشرفته آن بسپاريد!

آرايش صاف و يكدست پنل پشتي آن نيز به زيبايي تلويزيون افزوده است و جلوه‌اي شيك را از آن به نمايش مي‌گذارد. بر روي بخش پشتي تلويزيون مي‌توانيد شاهد حضور ورودي‌ها و خروجي‌ها و منبع نغذيه باشيد. در يك كلام مي‌توان گفت كه تلويزيون 4K ال جي 65UP7550 با استايل زيبايي كه دارد زيبايي فضاي داخلي شما را ارتقا مي‌دهد. Α5 AI Processor 4K در رده تكنولوژي‌هاي برتر سال 2021 قرار گرفته است كه به عنوان موتور پردازشگر اين تلويزيون سري UP7550 ظاهر شده است. اين تراشه محتواها را از خود عبور مي‌دهد و با آناليز و مورد سنجش قرار دادن آني فريم ورودي، تقسيم بندي نقاط خاص صحنه‌ها را تجزيه و تحليل مي‌كند و فرايند پردازش آن‌ها را انجام خواهد داد سپس با كيفيت بالا و به نحوي غني و رنگ‌هاي جذاب و چشمگير ارائه مي‌دهد.

علاوه بر اين فروشگاه محتواي ال‎جي قسمت تفكيك ناپذير اين رابط كاربري بوده است. در اين قسمت مي‌توانيد محتواي به روز و دلخواه را در زماني سريع بيابيد. با اتصال گجت هوشمند خود مي‌توانيد محتوا را به نمايشگر 65 اينچ تلويزيون منتقل كرده و از تماشاي آن در ابعادي بزرگتر لذت ببريد. حالا حتي كاربران گجت‌هاي iOS با محدوديت روبرو نخواهند بود؛ با استفاده از برنامه Airplay2 اتصال اين گوشي‌ها و انتقال محتوا راحت شده است. ليست قابليت‌هاي اسمارت ال‌جي 65UP7550 چندان گسترده است كه فكر نمي‌كنيم توضيحات ما در اين قسمت بسنده كند. اين تلويزيون با برخورداري از سيستم عامل webOS تعامل بيشتر را ممكن ساخته است.

در نهايت قابليت‌هاي ALLM و eArc و HGIG اين محصول را به برترين گزينه براي بازي و گيم تبديل نموده است. تلويزيون Up7550 ال‌جي را خريداري كنيد و كيفيت و كارايي را به خانه هاي خود ارمغان ببريد. تلويزيون ال جي 65UP7550 اين امكان را به كاربران مي دهد كه ساندبار يا سيستم صوتي خود را با استفاده ازقابليت Bluetooth Audioبه تلويزيون وصل كنند. با استفاده از اين قابليت فوق العاده شما مي توانيد صدا را با كيفيت بيشتر و روان تري گوش كنيد.

با پشتيباني از دستيار صوتي ال جي LG Voice Search مي توانيد به جستجوي صوتي بپردازيد و يا با فرمانهاص صوتي خود تلويزيون را كنترل كنيد. فناوري Intelligent Voice Recognition با تشخيص صدا به شما امكان مي دهد به شكلي خصوصي تر به مديريت صوتي تلويزيون اقدام كنيد. به كمك برنامه هاي پخش محتواي انلاين Apple TV و Netflix ميتوانيد به شكل نامحدود به طيف گسترده اي از سرگرميها مانند فيلمها، مستندات، مسابقات ورزشي زنده و ... تلويزيون هوشمند ال جي 65UP7550 داراي فناوري Intelligent Voice Recognition و LG Voice Search است و از دستورات صوتي و جستجوي صوتي پشتيباني ميكند. محصولي ايده آل و خوش ساخت و با كيفيت كه در نمايشگاه CES توسط برند ال جي رونمايي شده است.

چون اسپورت الرت در واقع يك هشدار ورزشي ست، كه با فعال نمودن آن شما ديگر حتي يك مسابقه ي تيم محبوبتان را فراموش نمي كنيد. در اين تلويزيون دسترسي سريع تر به اين محتوا را از طريق رابط كاربري آسان و ميانبرهاي ريموت كنترل هوشمند براي شما فراهم مي سازد. تصور كنيد يك تلويزيون 43 اينچ را در سالن پذيرايي تان كه ابعاد بسيار بزرگي دارد نصب كرده ايد. در اين صورت مجبوريد هميشه در مكان هايي كه به تلويزيون نزديك است، بنشينيد. چون اگر در انتهاي سالن پذيرايي تان باشيد، مطمئناً چيزي از برنامه هاي تلويزيوني متوجه نخواهيد شد. دليل آن هم كوچك بودن نمايشگر تلويزيون تان به نسبت فضاي سالن پذيرايي تان مي باشد.

پردازنده قدرتمند تلويزيون فوركي ال جي 65up7550

تلويزيون ۴K‌ در ۶۵UP7550 تمامي تصاوير را با وضوح بسيار بالا نمايش مي‌دهد. اين تلويزيون داراي پردازشگر آلفا ۵ است و مي‌تواند كيفيت تصاوير را ارتقا داده و حتي محتواي بي كيفيت را نيز در حد كيفيت تصوير فوركا نمايش دهد. اگر قصد خريد تلويزيون ۶۵ اينچ ال جي UP7550 را داريد براي كسب اطلاعات بيشتر با ما همراه باشيد. اين محصول در سال 2021 توليد شده و جز تلويزيونهاي ارزان قيمت اين شركت محسوب مي شود و براي كاربريهاي خانگي و مشاهده فيلم و استفاده در مراكز تجاري نظير هتلها مناسب است. اين تلويزيون به كمك قابليت HDR كنتراست بالايي ايجاد كرده و جلوه طبيعي تصوير را بهبود مي دهد.

فناوري 4K Upscaling نيز كيفيت تمام تصاوير در صفحه نمايش تلويزيون را تا حد 4K ارتقاء مي‌بخشد تا تصاويري باكيفيت را در صفحه نمايش تلويزيون ببينيد. اين فرايند تنها براي نمايش تصاوير نيست بلكه بر روي صدا نيز تاثير گذار مي باشد و با پخش صداي فراگير مجازي تجربه ي غوطه وري را ايجاد مي كند. هماهنگ سازي صدا و تصوير نيز از جمله وظايف تراشه Quad Core 4K مي باشد كه به بهترين نحو آن را به انجام مي رساند. سنسور نور بكار رفته در تلويزيون هم ميزان نور محيط را مي سنجد تا نور نمايشگر را با توجه به فضا تنظيم كند كه براي مثال اگر در اتاق تاريك مشغول تماشاي برنامه اي بوديد، به صورت خودكار عمق هر رنگ و نور اصلاح مي شود تا بهترين را به نمايش بگذارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.