آشنايي با ماشين ظرفشويي دوو مدل DDW-G1411 (بخش دوم)

برترين اخبار و اطلاعات تخصصي لوازم برقي و خانگي ايران و جهان را در اين وبلاگ بيابيد

آشنايي با ماشين ظرفشويي دوو مدل DDW-G1411 (بخش دوم)

۱۴۸ بازديد

 

طراحي داخلي ظرفشويي 1411

يكي ديگر از مواردي كه در اين ماشين ظرفشويي رضايت كاربران را جلب كرده طراحي و ديزاين داخلي اش است. اين فضا متشكل از سه طبقه است، طبقه پاييني براي ظروف بزرگ مانند بشقاب، سيني و ظرف هاي حجيم، طبقه وسط مخصوص ليوان و فنجان و طبقه بالايي نيز جايگاه كارد، قاشق و چنگال است. با اين دسته بندي مناسب مي توانيد ظروف تمامي مهمان هايتان را در آن جاي دهيد و به صورت تميز و خشك تحويل بگيريد. در داخل اين قسمت استيل و براق ظرفشويي همچنين موارد ديگري نيز مانند محفظه نگهداري مواد شوينده و نمك نيز قرار گرفته اند. عامل تميز شدن سريع و بدون لكه ظروف در اين ظرفشويي، اسپري هاي دوگانه اش هستند كه به راحتي آب و مواد شوينده را در تمامي نقاط ظروف پخش و توزيع مي كنند و به اين ترتيب اثري از لكه و چربي روي بشقاب و ليوان ها باقي نمي ماند.

 

ماشيني براي شستن ظرف ها

بسياري از افراد در ميانه استفاده از ظرفشويي ها، تمايل دارند كه با برنامه هاي متنوعي كار كنند و اين به نوعي، كار آنها را در رابطه با ميزان چرب بودن و يا مقدار ظرف ها، راحت مي سازد. ماشين ظرفشويي دوو DDW-G1411 در اين زمينه توانسته تا بحال پاسخگوي نيازهاي كاربران باشد و اگر چه تعداد برنامه هايش به نسبت برخي از دستگاه هاي ديگر ظرفشويي مانند dw60h6050fs سامسونگ كمتر است، اما 6 تابع مهم و مورد نياز كاربران را در خودش جاي داده است. روي كنترل پنل، اولين دكمه سمت راست اين ظرفشويي، مربوط به خاموش و روشن كردن دستگاه يعني power مي باشد اما پس از آن، دكمه تنظيم تابع تاخير (delay) قرار گرفته است كه اجازه مي دهد تا با مدت زماني كه براي آن تعيين مي كنيد، شروع كار ظرفشويي را به تاخير بيندازيد؛ به بياني ديگر قابليت تعيين زمان دقيق شروع شستشو به صورت خودكار. شستشوي سريع از ديگر توابع مورد استفاده در اين ظرفشويي است تا ديگر مجبور نباشيد ساعت ها منتظر تمام شدن كار دستگاه باشيد و در كمترين زمان بتوانيد ظرف هايي تميز و بدون لكه داشته باشيد. ماشين ظرفشويي 1411 دوو پس از هر بار شستشو، ظروف را به روش متراكمي خشك مي كند. توصيه مي شود پس از اتمام كار ظرفشويي و پيش از خارج كردن ظروف، چند دقيقه درب آن را جهت تخليه بخار موجود، باز بگذاريد. آخرين موردي كه جا دارد به آن اشاره كنيم قفل درب مي باشد كه با يك نشانگر روي صفحه نمايش، نشان داده شده است و براي فعال كردن اين قفل، مي توانيد دكمه مربوطه روي كنترل پنل را به مدت چند ثانيه فشار دهيد تا امنيت دستگاه برقرار شود.

 

ساير قابليت ها و امكانات

ماشين ظرفشويي هاي 14 نفره به نسبت ظرفيت هاي پايين تر، مصرف كمتري دارند و اين نيز به دليل برخورداري از برنامه هاي متعدد است. با توجه به مقايسه هايي كه انجام شده، ميزان آب مصرفي در هر بار شستشوي 144 تكه ظرف با دست 85 ليتر آب و مقدار قابل توجهي مواد شوينده است، اما جالب است بدانيد همين مقدار در شستشوي ظروف با ماشين ظرفشويي 16 ليتر كاهش داده مي شود و به 69 ليتر خواهد رسيد؛ از طرفي ديگر صرفه جويي در مواد و مايع شوينده نيز روشي به صرفه است. ماشين ظرفشويي كه ما در حال بررسي آن هستيم ميزان 14 ليتر آب مصرفي در هر چرخه دارد و برچسب انرژي آن نيز A+ مي باشد. جالبتر از همه ميزان نويز اين دستگاه حين شستشو است كه تنها 52 دسي بل تعريف شده كه اگر چه اين در مقايسه با ظرفشويي سامسونگ 6050 كه 49 دسي بل نويز دارد، به ميزان 3 دسي بل بيشتر است اما يك نقطه شروع اميدوار كننده براي كاربران دوو DDW-G1411 است. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.