تقدير و تفقد از خانواده شهدا كمترين خدمت مسئولان به آنهاست

برترين اخبار و اطلاعات تخصصي لوازم برقي و خانگي ايران و جهان را در اين وبلاگ بيابيد

تقدير و تفقد از خانواده شهدا كمترين خدمت مسئولان به آنهاست

۲۲ بازديد

به گزارش دنياي 77 كشم ، حميدرضا مومني در ديدار با آتا ناواكي ، مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران هرمزگان گفت: برنامه هايي براي حل مشكلات موجود از جمله اشتغال شهدا و خانواده هاي آنها در نظر گرفته شده است.وي ادامه داد: سازمان منطقه آزاد كشم وظيفه خود مي داند كه پيگيري مسائل شهدا …

تقدير و تفقد از خانواده شهدا كمترين خدمت مسئولان به آنهاست https://d77.ir/تقدير-و-تفقد-از-خانواده-شهدا-كمترين-خدم/ دنياي 77 Sun, 14 Feb 2021 19:04:21 0000 استاني https://d77.ir/تقدير-و-تفقد-از-خانواده-شهدا-كمترين-خدم/ به گزارش دنياي 77 كشم ، حميدرضا مومني در ديدار با آتا ناواكي ، مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران هرمزگان گفت: برنامه هايي براي حل مشكلات موجود از جمله اشتغال شهدا و خانواده هاي آنها در نظر گرفته شده است.وي ادامه داد: سازمان منطقه آزاد كشم وظيفه خود مي داند كه پيگيري مسائل شهدا …

به گزارش دنياي 77 كشم ، حميدرضا مومني در ديدار با آتا ناواكي ، مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران هرمزگان گفت: برنامه هايي براي حل مشكلات موجود از جمله اشتغال شهدا و خانواده هاي آنها در نظر گرفته شده است.
وي ادامه داد: سازمان منطقه آزاد كشم وظيفه خود مي داند كه پيگيري مسائل شهدا و خانواده هاي شهداي جزيره را ادامه داده و با ايجاد ارتباطات مستحكم فرصت هايي را براي حل مشكلات اين خانواده عزيز و محترم فراهم كند. “
مديرعامل سازمان منطقه آزاد كشام گفت: گلزار شهداي كشام نيز يكي از مواردي است كه براي اين امر در نظر گرفته شده است و در آينده نزديك شاهد اجراي فعاليت هاي بهسازي آن خواهيم بود.
به گفته يكي از م belمنان؛ فرهنگ ايثار و شهادت گزارشي عميق و قوي در فرهنگ ديني ما دارد و بايد قدردان اين آگاهي و فرهنگ باشيم و آن را در جامعه گسترش دهيم.
وي در پايان خاطرنشان كرد: اميدواريم با تلفيق امكانات و منابع موجود سازمان با رويكرد فرهنگي ، تلاش مضاعف خود را براي حمايت و خدمت به شهدا و خانواده هاي معزز شهدا از جنبه هاي جسمي و معنوي انجام دهيم.
براساس اين گزارش ، عطا ، مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان هرمزگان ، با تقدير از رويكرد ويژه سازمان منطقه آزاد كشام در ارائه خدمات شايسته به شهدا و خانواده هاي آنها در جزيره نائوكي ، اظهار داشت:
وي ادامه داد: ساماندهي گلزار شهداي كشم موضوعي است كه اميدواريم با همكاري و همكاري سازمان منطقه آزاد كشم در مدت زمان كوتاهي و در ماه هاي آينده اجرا و تكميل شود.
مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان هرمزگان گفت: استفاده از مناطق شهري به ويژه در حوزه هاي فرهنگي مانند بازسازي و نصب تنديس هاي جديد شهدا با استقبال خوبي روبرو شده است كه قابل تقدير است.
در ابتداي اين نشست ، فرزاد ميراب زاده اردكاني ، مشاور مديركل سازمان منطقه آزاد كشام در امور نرگس بحريني ، رئيس خانواده شهدا و ايثارگران و بنياد شهيد و ايثارگران كاشم ، گذشته را ارائه داد.

48

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.