معرفي ماشين ظرفشويي 12 نفره دوو مدل DDW-M1223

برترين اخبار و اطلاعات تخصصي لوازم برقي و خانگي ايران و جهان را در اين وبلاگ بيابيد

معرفي ماشين ظرفشويي 12 نفره دوو مدل DDW-M1223

۱۰۵ بازديد

 

امروزه ماشين هاي ظرفشويي از مهمترين ضروريات منازل به شمار مي روند. شستن ظروف با مواد شوينده و آسيب هاي ناشي از اين مواد و يا ايستادن طولاني مدت براي شستشوي ظروف از شايع ترين مشكلاتي است كه اعضاي يك خانواده با آن رو به رو هستند و استفاده از ماشينهاي ظرفشويي بهترين راه حل براي رفع اين قبيل از مشكلات مي باشد. ماشين ظرفشويي دوو مدل M1223 با ظرفيت 12 نفره يكي از دستگاه‌هاي محبوب و باكيفيت شركت كره اي دوو محسوب مي شود كه در خانواده هاي كوچك و بزرگ ايراني و حتي ميهماني ها نقش به سزايي ايفا خواهد كرد. موتور تعبيه شده بر روي ماشين ظرفشويي M1223 دوو دايركت درايو بوده كه از مزاياي اين موتور مي توان به كاهش مصرف برق، كاهش صدا به خاطر حذف شدن بعضي قسمت هاي مكانيكي، افزايش كيفيت شستشو، تنوع برنامه ها و ... اشاره كرد.

 

بر روي ظرفشويي دوو مدل M1223 يك پنل با صفحه نمايش LCD به چشم مي خورد كه دكمه هاي مربوط به تنظيمات نيز بر روي اين صفحه نمايش خودنمايي مي كنند. ماشين ظرفشويي M1223 Daewoo به 8 برنامه شستشو از پيش تعيين شده تجهيز گرديده كه شامل شستشوي تاخيري، قابليت شستشو با نصف ظرفيت، قابليت شستشوي ظروف بزرگ و قابلمه تا قطر 35 سانتي متر مي باشد كه باعث افزايش راندمان كاري دستگاه شده و انتخاب بهترين برنامه بسته به نوع ظروف و ميزان كثيفي توسط كاربر را امكان پذير مي سازد و قطعا مي تواند رضايت مصرف كنندگان را به دست آورد. همچنين ارتفاع سبد بالايي در ماشين ظرفشويي M1223 دوو به صورت اهرمي قابل تنظيم بوده و امكان شستشوي ظروف بزرگتر را نيز فراهم مي سازد. از ديگر قابليت هاي بارز اين محصول پرقدرت مي توان به كم صدا بودن و مصرف انرژي +A اشاره نمود.

 

شركت دوو يك شركت كره اي است كه در سال 1967 در سئول تاسيس شد. دوو تا قبل بحران مالي سال 1997 بعد از هيونداي، دومين شركت بزرگ كره جنوبي به شمار مي رفت و اكنون در زمينه هاي مختلف فعاليت مي نمايد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.