اعتراف گل‌محمدي در مورد اخراج بازيكنش

برترين اخبار و اطلاعات تخصصي لوازم برقي و خانگي ايران و جهان را در اين وبلاگ بيابيد

اعتراف گل‌محمدي در مورد اخراج بازيكنش

۱۶ بازديد

يحيي گل محمدي پس از پيروزي تيمش مقابل مسجد سلمان تل گفت: “من پيشاپيش سال نو و نوروز را به همه در كشورم تبريك مي گويم و از همه كشته شدگان در سال 1999 به ويژه ميناوند و انصاريان عذرخواهي مي كنم.” وي افزود: اين يك بازي مهم براي ما بود و ما در اين …

اعتراف گل‌محمدي در مورد اخراج بازيكنش https://d77.ir/اعتراف-گل‌محمدي-در-مورد-اخراج-بازيكنش/ دنياي 77 Thu, 18 Mar 2021 14:29:43 0000 ورزش https://d77.ir/اعتراف-گل‌محمدي-در-مورد-اخراج-بازيكنش/ يحيي گل محمدي پس از پيروزي تيمش مقابل مسجد سلمان تل گفت: “من پيشاپيش سال نو و نوروز را به همه در كشورم تبريك مي گويم و از همه كشته شدگان در سال 1999 به ويژه ميناوند و انصاريان عذرخواهي مي كنم.” وي افزود: اين يك بازي مهم براي ما بود و ما در اين …

يحيي گل محمدي پس از پيروزي تيمش مقابل مسجد سلمان تل گفت: “من پيشاپيش سال نو و نوروز را به همه در كشورم تبريك مي گويم و از همه كشته شدگان در سال 1999 به ويژه ميناوند و انصاريان عذرخواهي مي كنم.”

وي افزود: اين يك بازي مهم براي ما بود و ما در اين بازي بسيار تأثيرگذار بوديم. تحت فشار بيشتري بوديم زيرا اهدافمان كم بود. ما مجبور شديم از موقعيت هاي گلزني و پنالتي براي بهبود بازي استفاده كنيم ، اما بچه ها سخت كار كردند و ما 3 امتياز گرفتيم و خوشحالم كه 99 سال را با رهبري به پايان رسانديم.

سرمربي پرسپوليس در مورد اخراج نعمتي گفت: حريف وقتي عقب بود تلاش زيادي كرد تا جبران كند. بلبلي در سمت چپ از كيفيت خوبي برخوردار بود و در صحنه دوم نعمتي مي توانست بدون گرفتن كارت قرمز با تمركز بهتري كار كند. به نظر من تصميم بركناري نامزد داور كاملاً درست بود.

گل محمدي در نشست خبري با اشاره به روند بازي گفت: “اين بازي سختي براي ما در پايان مسابقه بود.” ما در نيمه اول خوب گل زديم و پنالتي گرفتيم و فشار زيادي براي پيروزي نداشتيم. در كل 3 امتياز بسيار مهم كسب كرديم. مي توانستيم گل هاي بيشتري بزنيم و گل نخوردن بازي را براي ما سخت تر كرد.

وي تاكيد كرد: تيم حريف نيز تيم سخت كوشي بود و كل بازي جالب و ديدني بود. به بازي خوب هر دو تيم تبريك مي گويم. اين پيروزي به هواداران اختصاص دارد و اميدوارم هواداران ما را به عنوان يك پيروزي بپذيرند.

سرمربي پرسپوليس در مورد داوري بازي گفت: از نظر جسمي بازي درگيري هاي زيادي داشت و بازي براي داور سخت شد. اعتراض بسياري از طرف هر دو تيم به دليل فيزيكي بودن بازي بود. حريف بدون باخت وارد زمين شد و ما براي پيروزي وارد زمين شديم. به طور كلي ، داور بازي را به خوبي اداره مي كرد ، شايد او نمي توانست از يك يا دو كارت استفاده كند.

گل محمدي ، در پاسخ به س aال خبرنگاري ، رسول پناه شما را به مناظره دعوت كرد ، گفت: اهل كجا هستيد؟ اگر مي خواهيد در مورد چيزهاي گران قيمت و اين موارد صحبت كنيد.

وي درباره عملكرد موگانلو گفت: او كار خوبي انجام داد و از كيفيت خوبي برخوردار بود. بازي اول براي اين بازيكن كمي سخت بود اما او به تدريج به كيفيت خود مي رسد.

سرمربي پرسپوليس در مورد مجازات عاليشاه گفت: پنالتي زن اول تيم ما نبود و فكر مي كنم همين مجازات تمركز تيم ما را بر هم زد. وقتي گل مي زنيم راحت تر مي شويم و شايد اگر آن پنالتي زده مي شد بازي براي ما چندان سخت نبود.

گل محمدي با اشاره به چگونگي قرار گرفتن يك بازيكن در يك تيم (اشاره به ناكامي آرمان رمضاني يا شرايط شهريار مغانلو براي پيوستن به تيم) گفت: “اين مسئله زمان بر است.” اين تيم هواداران زيادي دارد و طبيعي است كه هواداران پرسپوليس هم هستند ، اگر گل نزنند تحت فشار قرار مي گيرند اما اين مشكل بايد با تمرين حل شود.

254 251

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.