۱۱۵ هزار نفر در خوزستان واكسيناسيون كرونايي شدند – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

برترين اخبار و اطلاعات تخصصي لوازم برقي و خانگي ايران و جهان را در اين وبلاگ بيابيد

۱۱۵ هزار نفر در خوزستان واكسيناسيون كرونايي شدند – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۱۳ بازديد

به گزارش خبرنگار ميهر ، ولي الله حياتي عصر سه شنبه در جلسه اي در مقر كرونا به تجمع انتخاباتي اشاره كرد و گفت: “با تجمع هاي غيرقانوني برخورد مي شود و تبليغات بايد به صورت قانوني انجام شود.” شعبات ويژه اي نيز براي تخلفات انتخاباتي در شهرها و تخلفات عروق ويروس كرونا در انتخابات …

۱۱۵ هزار نفر در خوزستان واكسيناسيون كرونايي شدند – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://d77.ir/۱۱۵-هزار-نفر-در-خوزستان-واكسيناسيون-كر/ دنياي 77 Tue, 18 May 2021 22:01:29 0000 عمومي https://d77.ir/۱۱۵-هزار-نفر-در-خوزستان-واكسيناسيون-كر/ به گزارش خبرنگار ميهر ، ولي الله حياتي عصر سه شنبه در جلسه اي در مقر كرونا به تجمع انتخاباتي اشاره كرد و گفت: “با تجمع هاي غيرقانوني برخورد مي شود و تبليغات بايد به صورت قانوني انجام شود.” شعبات ويژه اي نيز براي تخلفات انتخاباتي در شهرها و تخلفات عروق ويروس كرونا در انتخابات …

به گزارش خبرنگار ميهر ، ولي الله حياتي عصر سه شنبه در جلسه اي در مقر كرونا به تجمع انتخاباتي اشاره كرد و گفت: “با تجمع هاي غيرقانوني برخورد مي شود و تبليغات بايد به صورت قانوني انجام شود.” شعبات ويژه اي نيز براي تخلفات انتخاباتي در شهرها و تخلفات عروق ويروس كرونا در انتخابات مشاهده مي شود.

وي با اعلام اينكه يك ميليون و 100 هزار نفر در خوزستان عليه كرونا واكسينه شده اند ، افزود: مرحله دوم واكسيناسيون تاج در اين جلسه بررسي مي شود و تصميم مي گيرد در مرحله دوم افراد بيشتري واكسينه شوند.

فرمانده ستاد نظارت و عملياتي ستاد مديريت بيماري ويروس كرونا در خوزستان با تأكيد بر اينكه در اين مورد به پشتيباني بين رشته اي براي همه دستگاه ها نياز داريم ، گفت: اين هماهنگي بين دستگاه ها برقرار شده است.

وي تأكيد كرد: پروتكل هاي بهداشتي بايد با توجه به فعاليت مشاغل و انجمن ها رصد شود ، اما عليه كساني كه پروتكل هاي بهداشتي را رعايت نمي كنند برخورد مي شود و اجازه نمي دهيم متخلفان پروتكل در خوزستان پرسه بزنند.

فرمانده ستاد نظارت و عملياتي ستاد مديريت كرونا در خوزستان گفت: كليه آزمايشگاه ها و سيستم هاي قرنطينه در مرزهاي آبي و خاكي خوزستان مستقر و فعاليت مي كنند و كالاها با كمك تجهيزات مكانيكي به مرزهاي دريايي منتقل مي شوند.

حياتي افزود: ممنوعيت تردد مسافر در مرز زميني خوزستان همچنان ادامه دارد و فقط گروه هاي هفتگي اعلام شده از طرف وزارت كشور مجاز به سفر هستند.

وي اظهار داشت: در اين جلسه بر رعايت پروتكل هاي بهداشتي در انجام معاينات حضوري تأكيد شد و تيمي از اردوگاه در اين زمينه اهتمام ويژه اي خواهند داشت.

وي افزود: با كساني كه جلسات عمومي برگزار مي كنند برخورد خواهد شد ، زيرا هرگونه تجمع انتخاباتي كه به موقع برگزار شود فقط بايد در چارچوب پروتكل و شرح شهرها انجام شود و اگر خارج از اين چارچوب باشد ، برخورد كرد. “

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.