امكان فعال شدن بسياري از فعاليت هاي ورزشي در خوزستان با ۲ شرط

برترين اخبار و اطلاعات تخصصي لوازم برقي و خانگي ايران و جهان را در اين وبلاگ بيابيد

امكان فعال شدن بسياري از فعاليت هاي ورزشي در خوزستان با ۲ شرط

۱۱ بازديد

دنياي 77 / خوزستان رئيس هيئت پزشكي ورزشي خوزستان گفت: انتظار مي رود اگر واكسن به صورت گسترده در كشور اعمال شود و رنگ استان خوزستان از قرمز و نارنجي به زرد تغيير كند ، ممكن است بتوانيم تعدادي از فعاليت هاي ورزشي را در استان “. همچنين براي سلامت جامعه مفيد خواهد بود. منصور …

امكان فعال شدن بسياري از فعاليت هاي ورزشي در خوزستان با ۲ شرط https://d77.ir/امكان-فعال-شدن-بسياري-از-فعاليت-هاي-ورز/ دنياي 77 Mon, 17 May 2021 21:33:36 0000 استاني https://d77.ir/امكان-فعال-شدن-بسياري-از-فعاليت-هاي-ورز/ دنياي 77 / خوزستان رئيس هيئت پزشكي ورزشي خوزستان گفت: انتظار مي رود اگر واكسن به صورت گسترده در كشور اعمال شود و رنگ استان خوزستان از قرمز و نارنجي به زرد تغيير كند ، ممكن است بتوانيم تعدادي از فعاليت هاي ورزشي را در استان “. همچنين براي سلامت جامعه مفيد خواهد بود. منصور …

دنياي 77 / خوزستان رئيس هيئت پزشكي ورزشي خوزستان گفت: انتظار مي رود اگر واكسن به صورت گسترده در كشور اعمال شود و رنگ استان خوزستان از قرمز و نارنجي به زرد تغيير كند ، ممكن است بتوانيم تعدادي از فعاليت هاي ورزشي را در استان “. همچنين براي سلامت جامعه مفيد خواهد بود.

منصور روزدار در گفت وگو با دنياي 77 اظهار داشت: سال 1999 براي ورزش كشور چالش برانگيز بود ؛ فعاليت هاي ورزشي به دليل شيوع بيماري عروق كرونا ويروس قلب و رنگ كشور و استان ها بسيار محدود و گاه ممنوع بود. در اين مورد ، خوزستان اين استان از وضعيت بدتري برخوردار بود و امكانات ورزشي با تعطيلي روبرو بودند.

وي گفت: “با شيوع اين ويروس ، فدراسيون پزشكي ورزشي كشور به عنوان ستاد مبارزه با تاج گذاري در ورزش كشور در نظر گرفته شد و در نتيجه ستادهاي استان براي مبارزه با نمايندگان استانها در فدراسيون ها و وزارتخانه هاي بهداشت و درمان نامگذاري شدند هيئت پزشكي ورزشي استان بر روند انطباق با پروتكل ساير هيئت هاي ورزشي نظارت كرد.

رئيس هيئت پزشكي ورزشي خوزستان گفت: جلسات استاني متعددي توسط دانشگاه علوم پزشكي و استانداري برگزار شد كه در آن مركز نظارت بر اماكن ورزشي در هنگام شيوع كرونا بود. با هزار و 76363 بازديد بازرسي هاي گسترده اي از اماكن ورزشي انجام داده است . از اين تعداد ، 601 نفر در بازرسي مقدماتي ، 162 مورد در بازرسي ثانويه ، 66 مورد در بازرسي دوره اي و 74 مورد در 4 مورد خاص بودند. طبق قانون ، با باشگاه هاي متخلف برخورد شد و در صورت ادامه ، آنها بسته مي ماندند.

وي افزود: با توجه به وضعيت كرونا ، تعداد ورزشكاران در سال 1999 بسيار كم و استان در سطح يك سوم تعداد طبيعي ورزشكاران بود. در سال 1999 ، ما حدود 4333 ورزشكار سازمان يافته داشتيم كه از اين تعداد 1078 نفر بودند. 447،245 مرد و 4 زن وجود دارد و اين آمار محدوديت هاي فعاليت ورزشي را تأييد مي كند. البته با وجود رقابت محدود در استان قزاقستان در سال 1999 ، حدود 2300 ساعت پوشش ورزشي داشتيم.

روزدار گفت: هيئت پزشكي ورزشي در زمينه آموزش ورزشكاران در مقابله با تاج كار خوبي انجام داده است كه منجر به پايبندي به پروتكل ها در آگاهي و پيشگيري از ورزشكاران شده است. در همان زمان ، برخلاف ساير نمايندگاني كه در شرايط خاص تعطيل بودند ، هيئت پزشكي ورزشي استان فعاليت هاي خود را در طول دوره كرونا ادامه داد و گاهي فعاليت هاي ما در پيشگيري و نظارت بيشتر از قبل شد. ما حتي تجهيزات پزشكي را در بين جامعه ورزش استان توزيع كرده ايم.

وي اظهار داشت: با توجه به وضعيت فعلي كرونا در سال 1400 و همچنان مانند سال قبل ، انتظار مي رود اگر واكسن در كشور تجويز شود و رنگ استان خوزستان كاهش يابد ، قرمز و نارنجي شود. وي گفت: شايد بتوانيم بسياري از فعاليتهاي ورزشي را در استان با نظارت فعال كنيم ، در اين صورت براي سلامت جامعه مفيد خواهد بود.

رئيس هيئت پزشكي ورزشي خوزستان گفت: در سال 1400 مانند سال هاي گذشته كليه فعاليت هاي اين هيئت براي كاهش بار مردم در پيشگيري ، نظارت و توزيع وسايل ورزشي ادامه خواهد داشت. “ممنوع است و مردم مي توانند استفاده كنند فضاي باز براي ورزش.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.