كري‌خواندن با گل خورده! – دنياي 77

برترين اخبار و اطلاعات تخصصي لوازم برقي و خانگي ايران و جهان را در اين وبلاگ بيابيد

كري‌خواندن با گل خورده! – دنياي 77

۸ بازديد

فوتبال ايران مرزهاي همه دنيا را زير پا مي گذارد. سطح تعميم و ناشنوايي در فوتبال ايران به مراحل عجيبي رسيده است؛ كم كم از قدرت استدلال مي كاهد و فرد در حال شنيدن چيزهاي شگفت انگيز است. به گزارش دنياي 77 ، اين مجله ساكنان شهرستان “همانطور كه انتظار مي رفت ، پرسپوليس سخت …

كري‌خواندن با گل خورده! – دنياي 77 https://d77.ir/كري‌خواندن-با-گل-خورده-دنياي-77/ دنياي 77 Thu, 20 May 2021 15:59:15 0000 ورزش https://d77.ir/كري‌خواندن-با-گل-خورده-دنياي-77/ فوتبال ايران مرزهاي همه دنيا را زير پا مي گذارد. سطح تعميم و ناشنوايي در فوتبال ايران به مراحل عجيبي رسيده است؛ كم كم از قدرت استدلال مي كاهد و فرد در حال شنيدن چيزهاي شگفت انگيز است. به گزارش دنياي 77 ، اين مجله ساكنان شهرستان “همانطور كه انتظار مي رفت ، پرسپوليس سخت …

فوتبال ايران مرزهاي همه دنيا را زير پا مي گذارد. سطح تعميم و ناشنوايي در فوتبال ايران به مراحل عجيبي رسيده است؛ كم كم از قدرت استدلال مي كاهد و فرد در حال شنيدن چيزهاي شگفت انگيز است.

به گزارش دنياي 77 ، اين مجله ساكنان شهرستان “همانطور كه انتظار مي رفت ، پرسپوليس سخت كار نكرد تا شاهين بندر آمريكا را شكست دهد.” نيمه دوم مسابقه پس از متوقف شدن نيمه اول مسابقه و حمله به نيمه دوم و بوي تعجب در چنين شرايطي حمله كرد و بازي را با برتري 4-1 به پايان برد. بنابراين آنها به 8 تيم نهايي مسابقات رسيده اند و بايد منتظر بمانند تا حريف بعدي خود را بشناسند. متأسفانه در مرحله بعد ديگر تيم دسته دومي نداريم و سرخپوشان بايد با تيمي از سطح بالاتر بازي كنند!

ابتدا بايد گزارش مورد نظر و با كيفيت خبرنگار بوشهر را ذكر كنيم. ما شنوندگان تلويزيون ايران ، به خصوص در يكي دو سال اخير ، بسياري از روزنامه نگاران فوتبال “رنج ديده” را از دست داده ايم و اكنون حتي در تهران ، نيروي خوب و م effectiveثر كمي در اين موضوع وجود دارد. دوست ما از بوشهر ، با استفاده از مهارت هاي خوب ، اطلاعات دقيق ، عدم مذاكره و بي طرفي ، گزارش مثبت و دلپذيري را ارائه داد. اگر بنا به دلايلي مجبور شديد بخشي از اين مسابقه را از راديو وارنش گوش دهيد ، بايد با ما باور كنيد كه حتي گزارشگر راديو در مركز بوشهر نيز عملكرد بسيار خوبي داشت. دست هايت را بگذار پايين!

سفيدپوشان امسال يك روياي دوگانه دارند. اين به معناي قهرماني در ليگ و صاف بودن و فتح جام است. آنها در آنجا ادعا كردند و اكنون مانند آب به يك چهارم نهايي رسيده اند. با اين وجود موانعي وجود دارد كه يكي از آنها ساختار محافظ سرخ ها است. حالا بايد با صراحت بيشتري گفت كه پرسپوليس سخت تلاش مي كند تا با اين قلعه ضعيف به جام برسد. قرمزها تقريباً همه گلها را مي خورند. بندر عامري از گوا و سيپاهان از الوحده. فقط استقلال در 5 بازي گذشته موفق به گلزني در برابر پرسپوليس نشد و اين كلين شيت روي خط دروازه با حضور علي شجاع انجام شد. وقتي فرصت به ثمر رساندن همه اين گلها به يك رقيب داده مي شود ، وقتي سرمربي جرات ندارد به سيد جلال حسيني 40 ساله استراحت بدهد ، حتي بازي با حريف رده دوم به معني مشكلي است كه يك كار در زماني از فصل هستيم كه تكرار اشتباهات دفاعي به راحتي مي تواند “همه چيز” را به “هيچ” تبديل كند.

آيا مهدي عبدي در دو گلي كه به ثمر رسانده زنده شده است؟ قضاوت چندان آسان نيست. استاندارد تيم رقيب در سطحي نبود كه اين خوش بيني را براي تماشاگران فراهم كند. همچنين ، او در خط حمله مخالفان سرسختي دارد. شهريار مغانلو يكي از مهمترين بازيكنان تيم بوده است. بنابراين طبيعتاً ابي بايد به نيمكت برگردد. اين دبل اما مي تواند شانس بيشتري براي بازگشت به رده هاي ديگر و بازي به او بدهد. اگر اين مورد باشد ، شايد ابي بايد از آن نهايت استفاده را ببرد. اگر او مي خواهد فصل آينده در پرسپوليس بماند بايد در مدت زمان كوتاهي خود را نشان دهد. عبدي بازيكن با استعدادي است و قبلاً گل هاي مهمي به ثمر رسانده است. بنابراين احتمالاً تصاحب خواهد شد اما به هيچ وجه پروژه آساني نيست.

پس از اين مسابقه ، مدير رسانه اي پرسپوليس اعلام كرد كه يحيي گل محمدي در اعتراض به اظهارات برخي مجريان و كارشناسان برنامه هاي تلويزيوني ، راديو را تحريم كرده و تا زماني كه رسماً عذرخواهي نكند ، در رسانه ها ظاهر نخواهد شد. اين رفتار فوق العاده برخي مربيان در ايران است. تمام نقايص تلويزيون در جاي خود وجود دارد ، اما آيا دنيا و مردم شما را از صبح تا شب تحسين مي كنند؟ چرا اينقدر لاغر هستي؟ همه تلويزيون هاي دولتي و خصوصي براي همه مربيان و بازيكنان اروپا چه مي كنند؟ از اين گذشته ، همه جا انتقاد وجود دارد ، جوك وجود دارد و حتي ممكن است بي عدالتي اتفاق بيفتد. وقتي شما مربي يك تيم بزرگ و محبوب هستيد ، منظور شما اين است كه بلافاصله بگوييد “من يك قهرمان هستم” به طور طبيعي همه مطالب درست و غلط را در مورد خود ايجاد كنيد؟

كري با گل مي خواند!

فوتبال ايران مرزهاي همه دنيا را زير پا مي گذارد. سطح تعميم و ناشنوايي در فوتبال ايران به مراحل عجيبي رسيده است؛ كم كم از قدرت استدلال مي كاهد و فرد در حال شنيدن چيزهاي شگفت انگيز است. به عنوان مثال ، شاهين بندر از فرصت استفاده كرد و پس از بازي با پرسپوليس با امير تعداد زيادي از هواداران اين تيم را به ثمر رساند و عليه استقلال فرياد زد. مضمون اين بود كه تيم دسته دوم بندر عامري توانست يك گل به پرسپوليس بزند اما استقلال در اين كار ناكام ماند! حال ، آرزو مي كنم كاش اين سرودهاي ملي در همان شبكه هاي اجتماعي خلاصه مي شد و كسي مانند مرتضي فنوني زاده نمي توانست چنين مواردي را در مصاحبه اي كه با خبرگزاري رسمي كشور ارائه داده بود ، بيان كند. فرض كنيد در نيمه اول كه بازي با تساوي يك بر يك به پايان رسيد ، همان ناشنوايان از تكرار داستان مسابقه با كشكايي مي ترسيدند. نكته اصلي اين است كه در آزار و اذيت تيم حريف ما به نقطه اي مي رسيم كه مردم هرگز به آن نرسيده اند. تا زماني كه همه اينها شوخي و خيال باشد ، مشكلي وجود ندارد ، اما خسارتي كه اين سفيه ها به فوتبال ايران وارد مي كنند بسيار عميق و جدي است. اگر اين كار را راحت انجام دهيم ، مربيان جرات مي كنند حداقل در يك مسابقه حذفي ساده از جوانان بيشتري استفاده كنند و اين به نفع آينده همان باشگاه است. وي ادامه داد: با اين وجود ما با يكديگر درگير شده ايم و چنان تحت تأثير لغزش رقيب قرار گرفته ايم كه سرمربي نايب قهرمان آسيا در بازي با تيم دسته دوم با نگراني زياد به زمين برگشته است.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.