10 نمايندگي برتر كولر گازي ال جي اينورتر 36000

برترين اخبار و اطلاعات تخصصي لوازم برقي و خانگي ايران و جهان را در اين وبلاگ بيابيد

10 نمايندگي برتر كولر گازي ال جي اينورتر 36000

۸۰ بازديد

كولر گازي ۳۶۰۰۰ ال جي كم مصرف با فناوري و تكنولوژي اسكن هوشمند مكان، وجود يا عدم حضور كاربران را در مكان تشخيص داده و بر اساس وجود آن، هواي خنك منتشر مي كند و ميزان خنك سازي را تنظيم مي كند. اصول استراتژيك ال جي در توليد سيستم هاي تهويه مطبوع با تكيه بر تعيين عواملي مانند: فناوري برتر، كيفيت تضمين شده، بهينه سازي مقرون به صرفه، جهاني سازي و بازاريابي موثر و فروش بيشتر مي باشند.

كولر گازي ۳۶۰۰۰ ال جي كم مصرف يكي از كولرهاي گازي است كه داراي يك سري قابليت ها است. يكي از اين امكانات توانايي دماي گرم و سرد است. با استفاده از اين ويژگي سرد و گرم با كيفيت بالا مي توانيد از اين دو ويژگي خاص براي تمام مسافت ها استفاده كنيد. اين كولر گازي ديواري 36000 اينورتر ال جي با ارزش هستند يا بهتر است بگوييم كولرهاي گازي در واحدي به نام ظرفيت مشترك قرار دارند.

در اينجا اين بدان معني است كه براي هر منطقه، ظرفيت مناسب همان منطقه بايد انتخاب شود. در انتخاب ظرفيت كولرهاي گازي اسپليت ها مواردي دخيل هستند كه هنگام خريد كولر گازي LG 36000 كم مصرف بايد به آنها توجه كرد. اين موارد شامل مساحت محل مورد نظر، ارتفاع سقف و تعداد پنجره ها مي باشد. كولر گازي كم مصرف ال جي در گروه كولر گازي اينورتر قرار دارد و بسيار كم مصرف و با كيفيت عالي است، با توجه به ظرفيت آن مي تواند فضايي حدود 70 متر را براي شما پوشش دهد.

موتور روتاري كولر گازي ۳۶۰۰۰ ال جي

نوع موتور كولر گازي ال جي 36000 از نوع روتاري است كه داراي صداي بسيار كمتري و در عين حال مصرف انرژي بسيار كمتري نسبت به كولرهاي گازي پيستوني قديمي است. چندين سال است كه شايعاتي در مورد مصرف زياد چنين كولرهاي گازي گفته مي شود. واضح است كه بازده انرژي اين كولرهاي گازي اينورتر ال جي در مقايسه با كولرهاي آبي چندين برابر است و همين امر باعث شده است كه مصرف آنها در مقايسه با كولرهاي آبي كم باشد.

كولر گازي ال جي بر حسب مساحت:

كولر گازي 9000 در نهايت براي يك اتاق 12 متري مناسب است، اما كولر گازي 12000 مي تواند به راحتي تا يك اتاق 18 متري خنك شود، كولر گازي 18000 براي اتاق 18 تا 30 متري ساخته شده است و مي تواند دماي اتاق را به 30 متر برساند. به راحتي خنك مي شود و كولر گازي 24000 تا 70 متري براي سالن يا پذيرايي زير ساختمان مناسب است، به طوري كه شما با خريد كولر گازي 24000 از سايت مرجع مي توانيد يك هال بزرگ تا 70 متر را در گرماي شديد تابستان خنك كنيد.

كولر گازي 30000 هم براي متراژ تا 110 متر ساخته شده است و ما مي توانيم به راحتي دما را به سطح مطلوب برسانيم. آخرين ظرفيت كولر گازي در مدل ديواري كولر گازي دو تكه 36000 است كه مي تواند مكاني را تا 130 متر خنك كند.

تكنولوژي اينورتر در كولر گازي 36000 ال جي 

ال جي با استفاده از فناوري اينورتر توانسته است تا 60٪ در مصرف برق صرفه جويي كند.

نشانگر مصرف انرژي

با يك بار فشار دادن دكمه نمايش مصرف برق، ميزان مصرف انرژي در آن لحظه نمايش داده مي شود و اگر دوباره دكمه را فشار دهيد، ميانگين مصرف انرژي در مدت زمان روشن بودن دستگاه (به كيلووات) نشان داده مي شود.

نصب سريع و آسـان

طراحي دقيق اجزاي مربوط به نصب سيستم تهويه مطبوع ال جي امكان نصب آسان آن را فراهم كرده است و به افراد كمتري براي نصب دستگاه نياز است و همچنين دستگاه در مدت زمان بسيار كمتري نصب مي شود.

™Dual Inverter Compressor

كمپرسورهاي كولرهاي گازي معمولي براي تنظيم دما روشن و خاموش مي شوند و اين باعث مي شود انرژي زيادي مصرف شود. كمپرسور اينورتر دوتايي به طور مداوم سرعت كمپرسور را تنظيم مي كند تا دماي مورد نظر هميشه ثابت بماند. اين نوسان كم باعث صرفه جويي در مصرف انرژي و خنك سازي بيشتر مي شود.

 

مشخصات تماس تاپ فروش

آدرس فروشگاه: ايران، استان كردستان، شهر بانه

همراه مديريت: 09170840644

 

مرجع:

https://topfroosh.com/shop/كولر-گازي-36000-ال-جي/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.