امكانات ماشين ظرفشويي دوو مدل DDW-M1411 (بخش اول)

برترين اخبار و اطلاعات تخصصي لوازم برقي و خانگي ايران و جهان را در اين وبلاگ بيابيد

امكانات ماشين ظرفشويي دوو مدل DDW-M1411 (بخش اول)

۸۸ بازديد

 

ماشين ظرفشويي يكي از لوازم برقي است كه در سايزها و ابعاد مختلفي طراحي شده و در بازار موجود مي باشد. اين دستگاه ها داراي قفسه ها و سبدهاي مختلفي بوده و معمولا براي جاي ظروف جاي مشخصي دارند. يكي از ظرفشويي هاي باكيفيت توليد شده توسط كمپاني دوو ماشين ظرفشويي ۱۴ نفره دوو مدل DDW-M1411 است. اين ظرفشويي از مدل هاي مبله توليد شده توسط كمپاني دوو است كه با رنگ بدنه نقره اي توليد شده است. عرض ظرفشويي ۶۰ سانتي متر مي باشد؛ اندازه استاندارد موجب شده تا به سادگي در محل مخصوص ماشين ظرفشويي قرار گيرد. بالاترين قسمت ظرفشويي، محل قرارگيري كنترل پنل مي باشد. با وجود دكمه هاي فشاري مي توانيد تنظيمات دلخواه را اعمال كنيد. جهت شستشوي بهينه و بهتر ظروف، مي توانيد از ۶ برنامه موجود بر روي ظرفشويي بهره بگيريد. با اين وجود ارائه نتيجه بهتر در كنار مصرف بهينه آب و انرژي را شاهد خواهيم بود. اگر قصد خريد اين دستگاه از لوازم خانگي را داريد، با ما همراه شويد تا شما را با ويژگي هاي آن بيشتر آشنا كنيم.

 

طراحي بسيار شيك و مدرن

اين روزها همه ما دنبال خريد وسايلي هستيم كه علاوه بر داشتن كيفيت، ظاهري زيبا و مدرن داشته باشند. ما بيش از پيش به دنبال طراحي و دكوراسيون هاي زيبا و متفاوت براي منزل و يا محيط كارمان هستيم. اگر چيدمان و دكور آشپزخانه يتان برايتان مهم است ماشين ظرفشويي دوو مدل DDW-M1411 مي تواند يك انتخاب بسيار ايده آل و مناسب براي شما باشد. اين ماشين ظرفشويي داراي طراحي بسيار شيك و مدرن بوده و رنگ نقره اي آن به تمامي رنگ هاي طراحي آشپزخانه شما مي آيد. در ساخت بدنه و تمامي قطعات داخلي و بيروني دستگاه ظرافتي مثال زدني به كار رفته است كه بدون شك در نگاه اول شما متوجه آن خواهيد شد.

 

ابعاد و وزن استاندارد

ماشين هاي ظرفشويي به دو صورت روميزي و مبله طراحي و ساخته مي شوند. انواع روميزي آن ها كوچك تر و سبك تر بوده و طبيعتا ظرفيت ظروف كمتري دارند، اما مدل هاي مبله بزرگتر بوده و داراي ظرفيت ظروف بيشتري مي باشند. اما در هر دو گروه ماشين ظرفشويي بايد ابعاد و وزن مناسبي داشته و خيلي بزرگ يا كوچك نباشد. ماشين ظرفشويي دوو مدل DDW-M1411 يك ماشين مبله به حساب آمده و داراي وزن و سايزي بسيار مناسب است. وزن اين ماشين ۴۰ كيلوگرم بوده و ابعاد آن ۶۰۰ ميلي متر پهنا، ۵۹۸ ميلي متر عمق و ۸۴۰ ميلي متر ارتفاع مي باشد. اندازه استاندارد اين دستگاه به شما اين امكان را مي دهد كه به راحتي آن را در محل مخصوص ماشين هاي ظرفشويي قرار دهيد.

 

6 برنامه شست و شو

شما در صورتي كه ظروف خود را به صورت دستي بشوييد، براي تمامي ظروف از يك ميزان درجه حرارت و يا يك مقدار شوينده استفاده نمي كنيد. زمان شست و شوي نيز براي ظرف هاي بسيار چرب و ديگر ظرف ها متفاوت است. همين تغييرات را مي توانيد براي شست و شوي ظروف با ماشين ظرفشويي دوو مدل DDW-M1411 نيز در نظر بگيريد. در اين ماشين ظرفشويي ۶ برنامه شست و شوي متنوع در نظر گرفته شده است كه مي توانيد بر حسب ميزان چربي و تعداد ظروف از آنها استفاده كنيد. براي مثال يكي از برنامه هاي شست و شو در ماشين ظرفشويي دوو مدل DDW-M1411 برنامه شست و شوي سريع است. در صورتي كه براي انجام كارهاي خود عجله داريد مي توانيد با استفاده از اين برنامه به راحتي، به صورت كاملا تميز و در نصف زمان معمولي ظروف خود را بشوييد. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.