بازار سرد بستني و آبميوه

برترين اخبار و اطلاعات تخصصي لوازم برقي و خانگي ايران و جهان را در اين وبلاگ بيابيد

بازار سرد بستني و آبميوه

۸ بازديد

افزايش قيمت مواد اوليه ، وضعيت كرونا و كاهش تخريب عصر و شب در تهران و همچنين ترجيح مصرف كننده به محصولات بسته بندي شده در كارخانه ، بازار بستني و آب ميوه هاي طبيعي را محدود كرده است. بخشي از ركود اقتصادي ، كمبود مشتري در فست فودها و رستوران ها است ، به …

بازار سرد بستني و آبميوه https://d77.ir/بازار-سرد-بستني-و-آبميوه/ دنياي 77 Mon, 19 Jul 2021 01:22:50 0000 عمومي https://d77.ir/بازار-سرد-بستني-و-آبميوه/ افزايش قيمت مواد اوليه ، وضعيت كرونا و كاهش تخريب عصر و شب در تهران و همچنين ترجيح مصرف كننده به محصولات بسته بندي شده در كارخانه ، بازار بستني و آب ميوه هاي طبيعي را محدود كرده است. بخشي از ركود اقتصادي ، كمبود مشتري در فست فودها و رستوران ها است ، به …

افزايش قيمت مواد اوليه ، وضعيت كرونا و كاهش تخريب عصر و شب در تهران و همچنين ترجيح مصرف كننده به محصولات بسته بندي شده در كارخانه ، بازار بستني و آب ميوه هاي طبيعي را محدود كرده است. بخشي از ركود اقتصادي ، كمبود مشتري در فست فودها و رستوران ها است ، به همين دليل است كه مصرف كنندگان پس از خوردن غذاهاي چرب ، آب شستشو داده و مي نوشند تا چربي غذا را كاهش دهند.

به گزارش دنياي 77 ، دنيا اكستاد همچنين نوشت: همانطور كه ​​فروشندگان مي گويند ، از نظر حجم فروش ، اندازه بازار آب ميوه و بستني يك سوم كاهش يافته است. قيمت ها تقريباً دو برابر شده است ، اما تركيب اين دو به معناي كاهش 30 درصدي درآمد نيست ، اما كمبود حركت بازار براي افزايش قيمت محصول نهايي ، مطابق با افزايش قيمت مواد اوليه ، اين كاهش را تشديد كرده است. چند سال قبل از شيوع كرونا ، اكثر آب فروشي ها و بستني فروشي ها پر بود و حتي مشتري ها براي خريد در پياده رو يا اتومبيل هاي شخصي مقابل اين فروشگاه ها صف كشيده بودند ، اما اكنون حتي مغازه هاي معروف فروش آب ميوه و بستني نيز رونق گرفته اند. و فقط بايد در صف بايستم تا از آنها بخرم. ،

بستني بستني راس گفت: “اگر همه هزينه ها را با دقت محاسبه كنيم ، به دليل كاهش فروش ، ضرر خواهيم كرد ، به كار خود ادامه مي دهيم تا سابقه و اعتبار خود را حفظ كنيم تا بتوانيم پس از كرونا حضور خوبي در بازار داشته باشيم.” اگر ما متوقف شويم ، هيچ گزينه ديگري وجود ندارد.

قيمت مواد اوليه در حال افزايش است

برخي از فروشندگان بستني و آب ميوه ، از جمله انواع بستني هاي طعم دار ، در كارخانه توليد و به فروشندگان عرضه مي شوند كه قيمت آنها تقريباً دو برابر شده است. همچنين ، قيمت بستني هاي زعفران ، وانيل و كاكائو كه اغلب توسط خود فروشندگان تهيه مي شوند ، در مواد اوليه به ويژه شير ، شكر ، شربت غليظ ، زعفران و خامه به شدت افزايش يافته است. با توجه به مشكلات ذكر شده ، قيمت بستني نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

افزايش قيمت مواد اوليه باعث گران شدن كليه محصولات فروخته شده در فروشگاه هاي آب ميوه و بستني شده است. به عنوان مثال ، يك ليوان آب هويج بزرگ قبل از عيد 7000 تومان قيمت داشت كه اكنون به حدود 18000 تومان رسيده است. ميانگين قيمت هر پيمانه بستني ميوه اي كه سال گذشته 3000 تومان بود اكنون به 6000 تومان رسيده است. قبل از عيد قيمت فلوده هر كاسه 12000 تومان بود كه هم اكنون كيلويي 20 هزار تومان و كيلويي 30 هزار تومان است. هر بطري 1.5 ليتري گل رز اصلي كاشان تا چند ماه پيش 60 هزار تومان بود اما اكنون 180 هزار تومان است ، استفاده از گل رزهاي بي كيفيت ممكن است راه حل نباشد زيرا كيفيت محصول نهايي را كاهش مي دهد و نارضايتي مشتري را ايجاد مي كند و نياز به حجم بيشتري دارد .

قيمت ميوه و سبزي نسبت به سال گذشته بيش از دو برابر شده است. در 12 ماه گذشته قيمت كرفس از 3000 تومان به 6000 تومان رسيده است. هر ليوان آب كرفس كه تا همين چند ماه پيش 12 هزار تومان بود به 20 هزار تومان رسيده است اما آب كرفس خيلي خوشمزه نيست اما به كساني كه از چربي خون بالا رنج مي برند توصيه مي شود.

علاوه بر همه اين قيمت ها ، اين روزها صحبت از واقعي تر كردن قيمت شير ​​و بالا بردن قيمت شير ​​خام حدود 00400 تومان در ليتر است كه مي تواند باعث افزايش قيمت بستني ، آيسينگ ، جوجه و شير مخلوط شود. با افزايش قيمت جديد.

نوسانات و هزينه هاي غير برق

قطع مكرر برق از ابتداي تابستان براي همه مردم مشكل ايجاد كرده است ، اما برخي از مشاغل بيشترين آسيب را ديده اند. يكي از مشاغلي كه بيشترين آسيب را از قطع برق ديد ، فروش بستني و آب ميوه هاي طبيعي بود. بستني در دماي منفي 18 درجه سانتيگراد ذخيره مي شود و اگر درجه حرارت از اين مقدار بالاتر رود ، مقدار آن كاهش مي يابد و با خنك شدن مجدد به همان كيفيت بر نمي گردد. استفاده از يخ هاي معتبر در بستني كه مشتري را آزار مي دهد بخشي از كاهش كيفيت بستني است كه دماي بالاي منفي 18 درجه سانتيگراد را تجربه كرده است. به همين دليل ، قطعات شل بستني بايد دور ريخته شود. هر سيني بستني حدود 200 كيلوگرم بستني دارد و هر جدا كننده برق بيش از 10 كيلوگرم هدر مي دهد. از حدود 1200 فروشگاه آب ميوه و بستني ، حدود 15 درصد در سال گذشته تعطيل شده و شغل خود را تغيير داده اند.

انتهاي پيام

طرز تهیه بستنی وانیلی خوشمزه

بستنی درست کردن در خانه یکی از راحتترین و سرگرم کننده ترین کارهاست که هم خودتان و هم بچه ها را خوشحال میکند. اگر فکر میکنید برای تهیه یک بستنی خانگی خوب و خوشمزه حتما باید بستنی ساز داشته باشید سخت در اشتباهید! برای درست کردن بستنی میتوانید از روش کیسه های پلاستیکی هم استفاده کنید و به این ترتیب یک میان وعده خوشمزه و خنک داشته باشید. برای اینکار فقط کافیست ترفندها و راهنماییهای ما در این مطلب را به دقت دنبال کنید. ما اینجا دو روش راحت و سریع برای درست کردن بستنی را در اختیارتان می گذاریم.

روش اول: بستنی خانگی در کیسه پلاستیکی

مواد لازم برای تهیه بستنی خانگی در کیسه پلاستیکی (برای 1 نفر)

  • 1 پیمانه (240 میلی لیتر) شیر، خامه شیر یا خامه سنگین
  • نصف قاشق چایخوری (2.5 میلی لیتر) عصاره وانیل
  • 2 قاشق غذاخوری (30 میلی لیتر) شکر
  • حدود 4 پیمانه (960 میلی لیتر) یخ
  • 6 قاشق غذا خوری (90 میلی لیتر) سنگ نمک
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.