ستاد بازسازي عتبات عاليات دير براي مقابله با كرونا وارد عمل شد – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

برترين اخبار و اطلاعات تخصصي لوازم برقي و خانگي ايران و جهان را در اين وبلاگ بيابيد

ستاد بازسازي عتبات عاليات دير براي مقابله با كرونا وارد عمل شد – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۱۱ بازديد

احمد آخوندي در گفتگو با خبرنگار آنلاين ، با اشاره به كمك هاي بهداشتي و درماني كه از سوي ستاد بازسازي عطار عليات در ديرالزور ارائه شده است ، گفت: «با شبكه بهداشت و درمان شهر. وي افزود: شيوع ويروس كرونا و ايجاد مركز درماني در آغاز فعاليتهاي ضد عفوني در شهرها و ادارات و …

ستاد بازسازي عتبات عاليات دير براي مقابله با كرونا وارد عمل شد – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://d77.ir/ستاد-بازسازي-عتبات-عاليات-دير-براي-مقا/ دنياي 77 Thu, 19 Aug 2021 02:17:35 0000 عمومي https://d77.ir/ستاد-بازسازي-عتبات-عاليات-دير-براي-مقا/ احمد آخوندي در گفتگو با خبرنگار آنلاين ، با اشاره به كمك هاي بهداشتي و درماني كه از سوي ستاد بازسازي عطار عليات در ديرالزور ارائه شده است ، گفت: «با شبكه بهداشت و درمان شهر. وي افزود: شيوع ويروس كرونا و ايجاد مركز درماني در آغاز فعاليتهاي ضد عفوني در شهرها و ادارات و …

احمد آخوندي در گفتگو با خبرنگار آنلاين ، با اشاره به كمك هاي بهداشتي و درماني كه از سوي ستاد بازسازي عطار عليات در ديرالزور ارائه شده است ، گفت: «با شبكه بهداشت و درمان شهر.

وي افزود: شيوع ويروس كرونا و ايجاد مركز درماني در آغاز فعاليتهاي ضد عفوني در شهرها و ادارات و ادغام امكانات ، تهيه و خريد برخي تجهيزات حفاظتي مانند ماسك ، دستكش و ضدعفوني كننده ، همكاري در كنترل نقاط ورودي و خروجي ، از جمله تمهيدات براي فعاليتهاي خوب افسران و اعضاي دفتر مركزي و موكب بيت الزهرا (س) در شهر دير.

رئيس شبكه بهداشت و درمان ديرالزور با اشاره به مساعدت هاي ارائه شده به بخش بهداشت و درمان شهرستان ، اظهار كرد: خريد 15 عدد سيلندر 10 و 40 ليتري با مانومتر ، 60 تخت پتو ، 100 تخت تشك ، چهار تاير آمبولانس ، لوازم آشپزخانه بيمارستان مانند برنج ، روغن و مقر آن براي بازسازي حرم مطهر عليات و موكب بيت الزهرا (س) در شهر دير خريداري شده است و براي 115 بيمارستان و خدمات اورژانس ارائه شده است.

عالم افزود: پيش از اين موكب بيت الزهرا (س) كمك هاي ديگري از قبيل اهداي تعدادي كولر گازي ، پالس اكسيمتر و دماسنج هاي ديجيتال براي اهداف بهداشتي و درماني داشت.

وي افزود: اين سيلندرهاي اكسيژن به درخواست شهروندان با خيال راحت در خانه تحويل داده مي شود و آنها مي توانند براي دريافت به اورژانس 115 مراجعه كنند.

رئيس ستاد بازسازي حرم مطهر بيت الزهرا (س) و موكب در شهرستان دير افزود: از تمام توان ستاد و موكب براي رفع مشكلات بيماران كرونري و تنفسي استفاده مي كنيم. “

حاج حسين چهبندي گفت: آمادگي داريم تا با همكاري شبكه بهداشت و بيمارستان امام هادي (ع) برخي از نواقص و نارسايي هاي موجود در حوزه پشتيباني بيمارستان را برطرف كنيم.

وي افزود: اين بيمارستان از تجهيزات و سيستم هاي پشتيباني به روز و قابل قبول استفاده مي كند اما اين سيستم ها بايد به صورت دوره اي سرويس و بررسي شوند ، به گفته بيمارستان امام هادي (ع) تمام پوشش و سرويس اين سيستم ها در دستور كار تهويه مطبوع است. “و ارتفاع تعيين شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.