جعل سند يك ملك ۱۰۰۰ ميلياردي در ولنجك

برترين اخبار و اطلاعات تخصصي لوازم برقي و خانگي ايران و جهان را در اين وبلاگ بيابيد

جعل سند يك ملك ۱۰۰۰ ميلياردي در ولنجك

۹ بازديد

افسران پليس تهران آگاه ، تيمي را كه بخواهند از اسناد ارزشمند مالكيت زمين بخشودند ، نابود كردند. به گزارش دنياي 77 ، سرقت از خانه اي در ولنزك در تاريخ 30 مرداد امسال به همراه دو مظنون به پليس كارآگاه تهران بزرگ گزارش شد. دو متهم با ارجاع پرونده به پليس آگاهي و آغاز …

جعل سند يك ملك ۱۰۰۰ ميلياردي در ولنجك https://d77.ir/جعل-سند-يك-ملك-۱۰۰۰-ميلياردي-در-ولنجك/ Mon, 20 Sep 2021 12:06:21 0000 حوادث و رويداد https://d77.ir/جعل-سند-يك-ملك-۱۰۰۰-ميلياردي-در-ولنجك/ افسران پليس تهران آگاه ، تيمي را كه بخواهند از اسناد ارزشمند مالكيت زمين بخشودند ، نابود كردند. به گزارش دنياي 77 ، سرقت از خانه اي در ولنزك در تاريخ 30 مرداد امسال به همراه دو مظنون به پليس كارآگاه تهران بزرگ گزارش شد. دو متهم با ارجاع پرونده به پليس آگاهي و آغاز …

افسران پليس تهران آگاه ، تيمي را كه بخواهند از اسناد ارزشمند مالكيت زمين بخشودند ، نابود كردند.

به گزارش دنياي 77 ، سرقت از خانه اي در ولنزك در تاريخ 30 مرداد امسال به همراه دو مظنون به پليس كارآگاه تهران بزرگ گزارش شد. دو متهم با ارجاع پرونده به پليس آگاهي و آغاز تحقيقات ، در ابتدا ادعا كردند مستاجر خانه اي هستند كه در آن دستگير شده اند. كارآگاهان با رد اين ادعا ، خانه را براي مدتي خالي از سكنه ديدند.

با اين اطلاعات مأموران پليس از شبهه كلاهبرداري و مصادره اموال مطلع شدند و احتمال سرقت منتفي شد ، به ويژه اينكه اين افراد هيچ وسيله اي از خانه سرقت نكرده اند. اگرچه متهمان آن را تكذيب كردند ، اما سرانجام همدست اين دو متهم دستگير شد كه از آنها اسناد تقلبي و اجاره نامه هاي جعلي از همان اموال پيدا شد.

با توجه به اموال مذكور در منطقه والنزك بيش از 1000 ميليارد ريال به مساحت حدود 500 متر مربع ، ماموران سه متهم دستگير شده را مجدداً مورد بازجويي و بازجويي قرار دادند و سرانجام با استفاده از روشهاي علمي كشف جنايت كه مشكوك بودند ، متوجه شدند. سند جعل و تملك اموال و الف) باند حرفه اي كه سه متهم آن نيز عضو هستند ، سعي در جعل سند و تقلب با فروش دارايي به ارزش 1000 ميليارد ريال داشتند.

با دريافت اين اطلاعات ، دو نفر ديگر از اعضاي حلقه كه پدر و پسر بودند توسط تركيبي از مقامات قضايي شناسايي و دستگير شدند كه به جنايات خود اعتراف كردند و همدست ديگر خود را نيز بازداشت كردند. تعدادي اسناد جعلي از وي ضبط شد ، از جمله سند فروش مربوط به همان ملك به نام مشارالي فروشنده.
در جريان رسيدگي به پرونده ، يك فرد ناشناس به پليس آگاهي مراجعه كرد و وكالتنامه و مداركي را ارائه كرد كه نشان مي دهد او مالك املاك بوده و در اين رابطه از متهم دستگير شده شكايت كرد. اما با احتياط مأموران پليس مشخص شد كه اين فرد اقدام به جعل وكالتنامه و اسناد مربوط به اموال كرده است و در واقع ، او عضو همان گروهي بوده كه اين فرد را نيز دستگير كرده است.

مركز اطلاع رساني پليس آگاهي تهران بزرگ با تأييد اين خبر به دنياي 77 ، اعلام كرد كه در جريان رسيدگي به اين پرونده ، ديگر همكاران اين گروه و اعضاي حلقه نيز دستگير شده و تعداد كل آنها به 10 نفر رسيد كه براي آنها پرونده تشكيل شد. آنها به دستور مقامات قضايي تحت كنترل پليس هستند تا ساير جنايات احتمالي و ابعاد پنهان اين پرونده را تعيين كنند.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.